https://youtu.be/1WOUyDz-g4s?si=zAEuY8ujL41oPPaE
On kyllä pikkinen poika, kuinka pikkinen metsäman oikeastaan on?
(Pikkinen on kosulan kieltä ja tarkoittaa pientä)
Pikkinen poika
8
232
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki näyttää Kosulassa suurelta kun pojat ovat pikkisiä.
Puheetkin ovat pikkisillä Kosulan pojilla suuria. - Anonyymi
Ihme miksi Kosulassa eivät ole myös ovet pikkisiä?
Pikkiset Kosulan pojat mahtuisivat puolta matalammista kulkuovista kuin mitä standardi ovien korkeudet ovat.
Mutta suuret puheet ja pullistunut ego vaatii ovilta leveyttä ja korkeutta. - Anonyymi
Tuossakin videossa 25 sekuntia riitti videon pituudeksi.
Siinä ajassa katsoja näki kaiken, loppu oli pelkkää turhaa ajan kulua pikkiseltä videon kuvaajalta.
No, tuleepahan liikuntaa kun virittelee kameroita asemiin, sytyttelee, sammuttelee ja käpsästelee. - Anonyymi
Metsämanikin olisi jo uskottava, että aika meni jo, öljysheikit, risumiehet, ykät ja metsämanit ovat mennyttä maailmaa horinoineen.
Nyt perkaavat nuoret Maunot!
Kyllä PERKAA:
https://youtube.com/shorts/dnUSC-1EwnQ?si=tjk0mvxB5Tvu5Dyk - Anonyymi
Ihme ettei kuuntele järviradiota jonka luulisi olevan suurikin suosikki.
- Anonyymi
Miten niin suurikin suosikki? Ei kaikki ole laumasieluja..
- Anonyymi
"Ei kaikki ole laumasieluja.."
Mikä muu metsäman on kuin pelkkä laumasielu?
Hän elää ja hengittää laumastaan, hän ei pysty olemaan yhtä päivääkään erossa laumastaan.
Hänen pitää saada esitellä persvakonsakin laumalle, lauma varmasti tuntee metsämanin persvaon hajunkin, aivan samoin kuin lauma maistelee Pirren leipoman tortun makua kännykän näytöiltä. - Anonyymi
Lauma tuo mestarille hyvvee tuohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668