Tajuatteko s........tana kakarat mitä teette!!!!! Heilutte terroristien lippujen kanssa!! Tajuatteko edes sitä että siitä tulee ongelmia ennemmin tai myöhemmin!! Olette aivopestyjä kakaroita, tajuatteko nämä aikuiset lahopäät laittaa teidät sekoilemaan koska tietävät että terroristien lippujen kanssa heilumisesta tulee todellisia viranomaisongelmia. Ette tule koskaan pääsemään suomen rajojen ulkopuolelle v......un kakarat, ette oikein tajua mitä teette!! Laittakaa ohisalot ym asialle. Teitä käytetään vain hyväksi!!!!
Että sillä lailla
7
94
Vastaukset
- Anonyymi
On Palestiinan lasten lippu . Ei Israel pysty niitä sukupuuttoon tappaan vaik jo kuukauden on estänyt ruokakuljetukset Gazaan . Kyl sie joku henkiin jää .
- Anonyymi
Minä vastustin Vietnamin sotaa ja vastustan myös Israelin suorittamaa kansanmurhaa . Piste .
- Anonyymi
Tajuatteko että tämä aikoinaan paletiinalaisten johtaja oli hitlerin liittolainen, oli n. 2000 tuhatta muslimi SS-MIESTÄ!! TAJUAETTKO KAKARAT TEILLE ON VALEHDELTU SUORAAN PÄIN NAAMAA. PALESTIINAN LIPUISTA TULEE ONGELMIA KOSKA OVAT TERRORISTEJA.
- Anonyymi
Jotkut ovat unohtaneet että koko rähinän aloittivat Hamas järjestön terroristit lokakuussa 2023 hyökkäämällä israelilaisten asuinalueelle.
- Anonyymi
Metsäohjelma ti klo 20 yle tv 1
Päätehakkuut ja muut - Anonyymi
Hamas on terroristijärjestö jonka gazalaiset äänestämällä valitsi päättäjiksi, ja hamasin
valtakautta on kestänyt 20 vuotta eikä vaaleja ole Hamasin valinnan jälkeen järjestetty.
Roomalaiset aikoinaan valloittivat Filistean,niin antoivat kyseiselle maa-alueelle nimen Palestiina, itsenäistä Palestiinan valtiota ei ole koskaan ollut olemassa, ei muslimien eikä muidenkaan. Israel sensijaan on ikivanha valtio, ollut jo Babylonian, Assyrian ja Akkadin aikana, mutta joutunut useita kertoja hyökkäysten kohteeksi. Britanian mandaatti-alueeseen kuului nykyiset Länsiranta, Gaza, Jordania ja Israel. Toisen maailmansodan jälkeen ko. mandaatti-alueesta luovutettiin kansainyhteisön hyväksymänä alueita ja Israelista tuli taas itsenäinen valtio, alueella asuneille arabeille luovutettiin suurempi alue Trans-Jordania, nykyinen Jordania. Palestiinalaislta ei kukaan ole ryöstänyt maata vaikka kuinka väittävät. - Anonyymi
Euroopasta tulevat hakemaan turvapaikkaa jotta voivat tehdä terrori-iskuja väräuskoisia siviileitä kohtaan. Lisäksi veitsi-iskuja, raiskauksia, ryöstöjä ja uhrien alistamista, mutta jos uskaltaa kritisoida haittamaahanmuuttoa, vihervasemmisto syyttää rasismista.
Veitsi-iskujen uhreiksi joutuneet lapset katsotaan olevan vain hyväksytty hinta ja pitää vain suvaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307