se me sun kanssa ollaan... joku mies
Yhdistetty mieli
18
417
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ollaan rakas 😍
- Anonyymi
Siirryn nyt pelien maailmaan, "rakas". Trevor mun mielessä... tiedätkö mikä peli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siirryn nyt pelien maailmaan, "rakas". Trevor mun mielessä... tiedätkö mikä peli?
Grand theft auto peli tuli mieleen.
- AnonyymiUUSI
Yhdistetty mieli ja ymmärrys? Kaipaus samoja arvoja kohtaan. Yhdessä olo alku jännitteiden jälkeen tuntuu arvokkaalta ja jota haluaa enemmän? Vielä, kun varmistuisi, ettei ole yksin näiden halujensa kanssa? Aika näyttää kuinka kaukana todellisuudesta ajatukset harhaili? Sivusta koettua. Toivoa on enemmän kuin uskoa?
- Anonyymi
Ei voi ol mahdollista jos et tiedä edes kuka mies
- Anonyymi
Unessa oon nähnyt kasvot ja sen ajatukset vaikuttaa mun tunteisiin. tai sitten se on taas Jumala itse.
- Anonyymi
Naurattaa mua rasistisilla jutuilla.
- Anonyymi
Niinpä, olen tuntenut sut etäältä jo yli vuoden
- Anonyymi
No niinpä ollaan. Se on sitä ajatustenlukua ja telepatiaa❤️🥰
- Anonyymi
Ja yksi ja sama sielu rakas kaksoisliekkirakkauteni! Pidä se yhteys mun kanssa.⚓🩷🙏🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja yksi ja sama sielu rakas kaksoisliekkirakkauteni! Pidä se yhteys mun kanssa.⚓🩷🙏🔥
Toi oli mun kaivatulle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toi oli mun kaivatulle
Eli mulle. Kiitos rakas. Yhteys pelaa erinomaisesti ❤️🔥+🔥=🔥
- Anonyymi
Näin se on…
- Anonyymi
Kenelle oli tarkoitettu
- Anonyymi
Kyl on tuskaa joutua pakotettuna olemaan kanssasi tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Kuuluuko se sun kaivattu tähän samaan jengiin,jotka kiusaavat aika röyhkeästi erästä naista? Varastavat seuraavat, satuttavat,valehtelevat,tässä olis paljon aihetta saada turva-asunto tälle syyttömälle naiselle!On väsynyt jo tähän kaikkeen,jengin johtaja on kuulemma gubbe,romaani taustainen mieheke,mt ongelmainen,esiintyy yleensä naisena!asuu Oulussa ja pudiksella! Kun ihmiseltä viedään vapaus,elämä on karmeeta!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko se sun kaivattu tähän samaan jengiin,jotka kiusaavat aika röyhkeästi erästä naista? Varastavat seuraavat, satuttavat,valehtelevat,tässä olis paljon aihetta saada turva-asunto tälle syyttömälle naiselle!On väsynyt jo tähän kaikkeen,jengin johtaja on kuulemma gubbe,romaani taustainen mieheke,mt ongelmainen,esiintyy yleensä naisena!asuu Oulussa ja pudiksella! Kun ihmiseltä viedään vapaus,elämä on karmeeta!!
T.kiusattu!
- AnonyymiUUSI
Jep. Kun kaikki synkkaa ajatuksen tasolla👍🏻
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767