Haluta hänet hinnalla millä hyvänsä
Joku toinen taitaa
28
533
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka toinen?
- Anonyymi
Arvaa 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa 🤭
Tuskin kysyisin jos voisin arvata?
- AnonyymiUUSI
Joku hyvännäköinenkö?
- Anonyymi
Hillot loppu?
- Anonyymi
Paljon huudat? 🫖
- Anonyymi
Ei ikinä hinnalla millä hyvänsä. Mä en kerjää tai anele kenenkään rakkautta. Tai usko että toisen saa vain kyynärpää taktiikalla .Rakkaus tulee rakkauden luo ihan itsestään
- Anonyymi
Ehkä se on minun ja hänen välillään oikea rakkaus vaikka se ei välttämättä etene enempään.
- Anonyymi
Niin ei se ole oikein mulle kostaa jos ei saa hänen rakkauttaan
- Anonyymi
Jos jompikumpi on rakkauden pelkoinen niin voi joutua odottamaan loppuelämänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on minun ja hänen välillään oikea rakkaus vaikka se ei välttämättä etene enempään.
Etenee jos haluaa ja tekee asialle jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenee jos haluaa ja tekee asialle jotain.
Mies voisi suoraan sanoa tunteista itse olen jo melko selväksi tehnyt aikojen tässä saatossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei varmasti tolla asenteella etenekään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies voisi suoraan sanoa tunteista itse olen jo melko selväksi tehnyt aikojen tässä saatossa..
Et ole. Olet toiminnallasi vain etäännyttänyt meitä. Luottamuksella ja turvallisuudella saa minut lähentymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole. Olet toiminnallasi vain etäännyttänyt meitä. Luottamuksella ja turvallisuudella saa minut lähentymään.
No älä etäänny, jokainen voi itse tehdä jotain.
- Anonyymi
Joku toinen saa pitää ihan ilmaiseksi, jos niin menee.
- Anonyymi
:D jaaha papat taas kinaamassa täällä
- Anonyymi
Mä jaksan odottaa jos on takuita että voin luottaa sun tunteisiin . Että sinä odotat mua yhtä voimakkaasti kuin minä sinua.
- Anonyymi
Joka toinen? Aika suosittu...
- Anonyymi
Rakas olet ihana 😅
- Anonyymi
Eikä halua
- Anonyymi
Jotkut ihmiset ovat jääneet kiinni johonkin asiaan toisessa ihmisessä, eivätkä halua sitä myöntää. Vihaavat ja rakastavat toista, ja jotkut ovat kehitelleet suhteista jopa toimivia tiimejä. Ne ihmiset ovat rasittavia että joku mies haluaa sinua, mutta joku muu nainen hänet, ja yhdessä tekevät sinulle ei niin hyvää. Koska molemmilla on voimakas pakkomielle tai pään sisällä kuviteltuja juttuja. Ja joillakin menee nii että kun nainen tekee mitä mieskin, niin alkavat tykätä sinusta molemmat, liittyi noihin tiimeihin. nyt voin paremmin kuin pitkään aikaan. jotain tapahtui ja elämä tulvi elämään, kuolema ja jokin raskas negatiivisuus poistui. monet puhuvat näin.
- Anonyymi
Et sä voi tietää mitään tarkkaa toisesta ihmisestä. Se sun tulkinta voi olla päin honkia. Ja vajavainen. Ikinä tuu mitään kestävää ihmissuhtetta luulosairaan kanssa. Tarkoitan että liika ajattelelu saa pään niin sekaisin eikä alkaa luulla yhtä sun toista ja kun siihen vielä liittää mustasukkaisuuden niin eipä ole kehumista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et sä voi tietää mitään tarkkaa toisesta ihmisestä. Se sun tulkinta voi olla päin honkia. Ja vajavainen. Ikinä tuu mitään kestävää ihmissuhtetta luulosairaan kanssa. Tarkoitan että liika ajattelelu saa pään niin sekaisin eikä alkaa luulla yhtä sun toista ja kun siihen vielä liittää mustasukkaisuuden niin eipä ole kehumista
Taisi osua jollekin.
- AnonyymiUUSI
ja se hinta on kolometuhatta eurroa puhtaana käteen.
- AnonyymiUUSI
Kuka oli myynnissä?
- AnonyymiUUSI
Mitä jos tilanne on sellainen, et pitäisi maksaa, et joku huolis? 🫣
- AnonyymiUUSI
Ostan luotolla ja saa muut pyyhkiä teeseillään perseensä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 866338
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859