Asioin telian as.palvelu chatin kanssa. Olisin irtisanomassa laajakaista ja digiboksin. Voiko olla mahdollista, että vaikka sopimusta olisi vuosi jäljellä, niin silti tarvitsee maksaa vain n. 50€ sopimus sakko/sopimus.
Eikö muka tarvitse maksaa nyk. Sopimuksen loppuun asti maksuja?
Sopimus on määräaikainen ja mielestäni n.50€ sopimuksen lopettamisesta on paljon vähemmän kuin luulin.
Ei sillä, todellakaan en jää kaipaamaan teliaa 😆
Telia sopimuksen irtisanominen
Anonyymi-ap
3
475
Vastaukset
- Anonyymi
itse olen pari kertaa irtisanonut kesken sopparin ja aina ollut 50 € maksu, nyt on toistaiseksi oleva sopimus niin ilmeisesti voin irtisanoa ilman "sakkomaksua"
- Anonyymi
Älkää ostako mitään TELIALTA. Siitä ei pääse eroon.
- Anonyymi
Ja maksaa kovasti kun soitatte Telian asiakastukeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1094066BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1522555Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672387- 1332116
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422087- 501973
- 631730
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718