Paunun matkassa muistoissain

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKWÄ YLISTYS OIKEAMIELISELLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Tänään, kun keitin päiwäkahwit ja pistin montaa sorttia pöydälle, iski kuin salama kirkkaalta taivaalta MUISTO, miten ihanat kyydit sai PAUNUN MATKASSA!! Nyt kaikki ihanat PAUNUTUKSET owat muisto wain!! Kyllä kelpasi tämän eläkeläisneitokaiswb istahtaa kellohelmoissa upeille sametti-istuimille!! Kyllä kuskit pitiwät huolen että sain tasaisen ja luotettwan kyydin!! Toista se on NYT!!! Ennen oli kaikki paremmin!! Nyt wain ollaan kuin hiehot ja mullit teuraswaunussa matkalla jauhelihaksi JOKA EI ME KAUPANHYLLYKKÄÄN?!? Epäonnistunut!! Ja kun Paunu päätettiin konkurssiin, maksaa nyt kolmostien julkisen liikenteen lippuhintojen kiskurihinnoista me IHANAT ELÄKELÄISNEITOKAISASIAKKAAT KELLOHELMOISSA!! Sanonpahan wain ja wastaan itse - PAH!! Yst. terv. Käpylän Kaarina sika-nautaa pitää kaupasta ostaa tämän wuoksi?! Sikamaista menoa,,!!!

24

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paunun konkurssi tuskin yllättää enää ketään. Niin pahoin on selvitystila pitkittynyt!

• Anonyymi

Laitapa tähän listaa bussifirmoista, jotka ovat julkistaneet tilinpäätöksensä vuodelta 2024.
        Jos listasi on kovin lyhyt, tajunnet miten olemettomilla tiedoilla puhut läpiä päähäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitapa tähän listaa bussifirmoista, jotka ovat julkistaneet tilinpäätöksensä vuodelta 2024.
        Jos listasi on kovin lyhyt, tajunnet miten olemettomilla tiedoilla puhut läpiä päähäsi.

Heini ei paljasta yrityssalaisuuksiaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakisääteisten asioiden laiminlyönti kertoo kaiken yhtiön toimintatavoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakisääteisten asioiden laiminlyönti kertoo kaiken yhtiön toimintatavoista.

Linja-autoliiton toimintatavat nähtiin KHO:ssa 2019.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsotaan nyt kuinka käy. Edellinen puuttunut tilinpäätös tuli myyntiin kolmisen viikkoa kirjallisen kyselyn jälkeen. Jos nyt käy samoin, on puuttuva tilinpäätös ostettavissa kesäkuun alkuviikolla.

• Anonyymi

Hei ja KIITOS JA YLISTYS kommenteistanne!! Olen itse sywästi huolissani, kuinka maamme alho alkoi Paunutuksen LOPPUMISESTA!! Pari wuotta on jo tästä,, ja en ole saanut laatukyytejä sen jälkeen en!! Uutisissa sanottiin, että nykyinen naudan jauhelihapuute alkoi jo pari wuotta sitten eli samaan aikaan kuin PAUNUTUKSENI LOPPUI?! Minne Sonnibussi kuljettaa kaikki karjawaunuillaan?! Yst. terw. Käpylän Kaarina

• Anonyymi

Hei ja WÄKEÖW YLISTYS Kaarinan kellohelmoille ja etenkin sille WÄKEWÖSTI kalantuoksuiselle kosteikolle! Kyllä waan olen ollut ONNINPEKKA saadessani tehdä lähempääkin tuttawuutta Kaarinan kanssa PAUNUN bussien takapenkeillä! Waan eipä ole enää yhtä OIKEAMIELISTÄ kiihkoa jäljellä kun joutuu kulkemaan SONNIPUSSIN keinonahkapenkeillä AHTAUDESSA!! Sanonpahan wain! Yst. terw. Sikalan Seppo, eläkeläisnuorukainen, kansakoulun talonmies emeritus. P. S. Kyllä NIIIIN on ikävä kunnon PAUNULAISIA!!!!

• Anonyymi

Olihan nuo paunulaiset aikoinaan hienoja vehkeitä. Itse olen matkustanut Paunun Vanaja-Ajokilla kesällä 1972 kesäisenä lauantaina Tampereelta Jämsään ja sunnuntaina takaisin,
        sen jälkeen ei tuohon suuntaan ole ollut asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan nuo paunulaiset aikoinaan hienoja vehkeitä. Itse olen matkustanut Paunun Vanaja-Ajokilla kesällä 1972 kesäisenä lauantaina Tampereelta Jämsään ja sunnuntaina takaisin,
        sen jälkeen ei tuohon suuntaan ole ollut asiaa.

Kuinka laaja/pieni on elon piirisi?

• Anonyymi

Paunun bussista numero #148 on paljon hyvä muistoja.

Paunu ei vain liikuttanut meitä, se vei matkalle ja tarjosi unohtumattomia elämyksiä.

• Anonyymi

Täällä myös paljon hyviä Paunu-kokemuksia.

#148 (FLM-448) lukuisia jutusteluista naiskuskin kanssa. Tauollekin menin ja sitten taas jatkettiin... erinomaisia keskusteluita, joita muistan pitkään. Naiskuski poikkesi reitiltä huoltoasemalle tietyistä syistä ja sain olla yksin autossa pitkään.

#141 (FLM-441) startattiin Haukiluomasta samaisen kuskin kanssa. Hän lähti juoksemaan metsään, kun oli joutoaikaa, ja minä lukittauduin yksin bussiin. Parin minuutin päästä avasin etuoven ja aloin kuvata bussia edestä ja takaa.

#149 (FLM-449) ajettiin Nokian viimeisillä ajoilla Kehon varikolle, jossa olin tunnin. Tauon jälkeen startattiin taas ja jatkettiin tutkimuksia. Oli silloin Suomen lippu kojelaudella. Eläkkeelle jäävä kuljettaja sai kiitokseksi 20 euron lahjakortin minulta ja eräältä toiselta tuotekassin, jossa oli kahvia, ketsuppia, sinappia ja muuta herkkua.
      https://www.jumissatanssilattialla.fi/2023/05/viimeinen-paunuilu-nokialle.html

#156 (MKK-856) ajoin viimeisenä ajopäivänä Kuhmoisiin ja sieltä takaisin.
      https://www.jumissatanssilattialla.fi/2023/06/paunulla-historiaan-nokialla.html

Nekin on koettu, viimeinen lähtö Haukiluoma - Pirkkala. #112. Viimeinen lähtö Kangasala - Koskipuisto. #113. Ja sitten kirsikkana kakun päällä Paunun viimeisiä EB-lähtöjä nekin koettu. Loimaalta kotiin ja perästä tuli viimeinen auto Helsingistä, #100.
      https://www.jumissatanssilattialla.fi/2024/02/bussifani-lopettaa-loimaalle.html

Olen käyttänyt vain Paunun lähtöjä niin maanteillä kuin kaupunkiliikenteessä. Oli pakkasta tai hellettä, odotin TKL:n välistä niitä harvoja Paunun autoja.

Jokainen odotus on ollut odottamisen arvoinen. Näissä autoissa on tehty muistoja.

Suuret kiitokset Martti Paunulle. Kaikki hatut nostan mitä on.

• Anonyymi

Älä Paunua kiitä. Kiitä sukuoikeuksia. Niihinhän Paunulla kaikki perustui. Ja sukuoikeuksien jäkihöyryillä Paunu kulki viimeiset (sukuoikeudettomat) vuotensakin, toki enää huonosti menestyen, auringonlaskuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä Paunua kiitä. Kiitä sukuoikeuksia. Niihinhän Paunulla kaikki perustui. Ja sukuoikeuksien jäkihöyryillä Paunu kulki viimeiset (sukuoikeudettomat) vuotensakin, toki enää huonosti menestyen, auringonlaskuun.

Polje poika jalkaa vaan, ei sinusta koskaan ollut liikennöitsijäksi.
        On se vaan kumma, että nämä valkopestyt YLISTETYT tekevät tappiota vuodesta toiseen, vaikka ei näitä satujen ja tarinoiden sukuoikeuksia ole ollut kuulemma vuosikausiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se vaan kumma, että nämä valkopestyt YLISTETYT tekevät tappiota vuodesta toiseen, vaikka ei näitä satujen ja tarinoiden sukuoikeuksia ole ollut kuulemma vuosikausiin?

Mikä sukuoikeuksin tulee, se Laurin ajamana suohon menee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskisillä EI OLE KOSKAAN OLLUT EIKÄ NYKYÄÄNKÄÄN OLE sukuoikeuksia. He panivat alulle sukuoikeusmafian kaatoprosessin sekä panivat Matkahuollon satraapin KOVILLE tämän piileskellessä "lounaalla". Kiitos kuuluu Keskisille prosessin käynnistämisestä ja Helkeelle ja Mötölle prosessin loppuunsaattamisesta SUOHON ASTI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskisillä EI OLE KOSKAAN OLLUT EIKÄ NYKYÄÄNKÄÄN OLE sukuoikeuksia. He panivat alulle sukuoikeusmafian kaatoprosessin sekä panivat Matkahuollon satraapin KOVILLE tämän piileskellessä "lounaalla". Kiitos kuuluu Keskisille prosessin käynnistämisestä ja Helkeelle ja Mötölle prosessin loppuunsaattamisesta SUOHON ASTI.

Ja nyt Hillakujalla kilisevät maljat!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt Hillakujalla kilisevät maljat!!!

Tämä maljojen kilistely huomioidaan silloin tällöin myöskin Kauppalehdessä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Keskisen kassa kiittää kun pikavuorot vuolevat nyt kultaa! Vai miten se onkaan...?

• Anonyymi

Kimmo haisee rahalle

• Anonyymi

Heini on hyvin varakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heini on hyvin varakas.

Miksei se sitten hanki uusia autoja?

• Anonyymi

Jaa, kannattaisiko Kimmon sitten mennä vaikka suihkuun jos hän haisee pahalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei se sitten hanki uusia autoja?

Koska hän ei taivu. Maksaa kyllä mielellään muutaman tonnin kuukaudessa ruosteisista vuokrabusseista. Mutta ei taivu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2251
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2221
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      50
      2107
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      220
      1484
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1396
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1096
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1086
    Aihe