Älypuhelin? Mulla vuodesta 2011 tai 2012. Iphone 4 oli eka varsinainen älypuhelin.
Mistä vuodesta asti teillä on ollu
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos tiedosta. Milloin vaihdoit alushousut?
- Anonyymi
Ja mikä on materiaali, kun kerran tälle linjalle lähdettiin suhteessa palstaäijän avaukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä on materiaali, kun kerran tälle linjalle lähdettiin suhteessa palstaäijän avaukseen
Ps peukku. Sinuun terveeseen uteliaisuuteen on hyvä kenen tahansa samaistua tai leimautua
- Anonyymi
Muistaakseni n80 oli eka mikä mulla oli joskus kakstuhatta luvun alkupuolella 3520 iskunkestävä missä oli wap mu se ei muutoin ollu älypuhelin
- Anonyymi
Koska nokia Lumia oli? Voitin sellaisen aikoinaan K-Kauppojen arvonnoissa ja siitä lähtien minulla on ollut älypuhelimia.
- Anonyymi
Iggy Azalea sip it
- Anonyymi
Ylläpito poisti mun vastauksen kun sanoin ettei mulla ole älypuhelinta. Mikä siinä oli sellaista että se piti poistaa?
- Anonyymi
Kommentti ei miellyttänyt gubbea.
Mä olin niin nokia uskollinen, että mulla oli vaan vanhan ajan näppäinpuhelimia. Ei nokia saanu kosketusnäyttöpuhelinta toimiin. Sitten pikkuhiljaa Nokian valmistus siirty ulkomaille ja Eloppi sano, että pistetään stoppiin koko homma. Sitten mä hankin samsungin ja samsungeja mulla on ollu siitä lähtien. En muista vuotta, oisko 2014. Sittenhän piti tulla se Jolla ja se oli jotain ihan ihmeellistä, mutta johonkin sekin katos.
- Anonyymi
Mistä asti on ollut langaton puhelin ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522601
- 1971870
- 701657
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91331- 721008
- 80998
- 95989
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190914- 67901