https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/saadaanko-keskustaan-viimein-tori-lautakunta-kasittelee-sijoituspaikkaa-keskiviikkona
Voi voi. Nyt pitää väkisin saada vielä peukalonjälki Toriinkin.
Eikä sitä Toria voisi Rileylle rakentaa Pitkäsenkylälle, heti siihen navetan paskaluukun viereen?
TORIN PAIKKA
7
321
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö kulkureittinä noita navettojen sontaluukkuja riiuu reissuillasi, vai mistä tuo mielenkiinto niihin kumpuaa?
- Anonyymi
Hänen rahapussinsa oli pudonnut kusilooriin. Hän oli ilmeisesti kaatunut lypsyjakkaralta.
- Anonyymi
Meinasin tippua tuolilta, kun luin, että yksi vaihtoehto torin paikaksi on Hilmantori eiku Hannantori :)))) Ventelän piha on kyllä liian pieni toriksi, mutta halvin. Jotainhan pitää kalajokisillekkin järjestää eikä vain matkailuun. Silloin kelepaa halavin tyhymille kalajokisille.
- Anonyymi
Torinpaikka on siinä mihin se rakennetaan
- Anonyymi
yksi tuulimylly pitää sitten torillakin ollla!
- Anonyymi
Rileyn tuuliviiri
- Anonyymi
Tulikos sitä Rileyn muistopaikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716