KENO - +20% viikko on käynnissä (19/2025)

Anonyymi-ap

11

384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Syy näihin "bonus" viikkoihin löytyy ihan tilastoista:
      Pelaaminen ja sitä myöten voittojen määrä on laskenut.

https://i.ibb.co/xSzmxGt0/keno-voittoseuranta.jpg

Verrattuna samaan ajanjaksoon (01.01.-05.05.) aiempina vuosina vain tasolla 10 on tänä vuonna enemmän toteutuneita täysosumia. Tuohon tilastoon halutaan nostetta eli enemmän vihreää yläriville.

#OnneaPeliin

• Anonyymi

Se on juurikin näin, itse asiassa kyseessä pelaajille kuuluvista rahoista, jotka jo pelistä annettujen sääntöjen ja lakien mukaankin, jollakin aikavälillä jaettava pelaajille.

Älkääkä kysykö mitä on tuo aikaväli? Vuosi ?

• Anonyymi

Ei kiitos, tommosia kenoja pelates se pelitilillä oleva fyrkka hupenee aivan liian nopsaan.. Veikkauksen vakioon yms. vetoihin "sijoittaminen" on satakertaa mielekkäämpää.

• Anonyymi

Yleensä ja aina, kun on +20, niin vähiten saa voittoja.
      Tietokoneaika on tietokoneaika ja seulotaan vähiin voitot.
      Näin se vaan menee!

• Anonyymi

Kun seuraava sadepäivä koittaa, niin käytä ulkoiluun varaamasi aika sisätiloissa pieneen laskutehtävään. Kaiva esiin haluamasi KENOtason, vaikkapa tason 10, maksettujen voittojen kokonaislukumäärä viikolla 10/2025. Tuo viikkohan oli edellinen +20% -bonusviikko.

Vertaa saamaasi kokonaislukua viikkoihin 9/2025 ja 11/2025, niin huomaat eron. Kun ihmiskunta herää kampanjaan ja lisää pelaamistaan, niin se näkyy heti toteutuneiden voittojen määrässä.

Siis: Yleensä ja aina, kun on +20, niin ??????? saa voittoja.

Kerro sitten tulos kun olet ratkaissut kotitehtävän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun seuraava sadepäivä koittaa, niin käytä ulkoiluun varaamasi aika sisätiloissa pieneen laskutehtävään. Kaiva esiin haluamasi KENOtason, vaikkapa tason 10, maksettujen voittojen kokonaislukumäärä viikolla 10/2025. Tuo viikkohan oli edellinen 20% -bonusviikko.

Vertaa saamaasi kokonaislukua viikkoihin 9/2025 ja 11/2025, niin huomaat eron. Kun ihmiskunta herää kampanjaan ja lisää pelaamistaan, niin se näkyy heti toteutuneiden voittojen määrässä.

Siis: Yleensä ja aina, kun on 20, niin ??????? saa voittoja.

Kerro sitten tulos kun olet ratkaissut kotitehtävän.

Vale - emävale - tilasto. Jos tietokoneistettu arvonta on huijausta, miksi uskoisimme Veikkauksen tilastojen olevan jotakin muuta?

• Anonyymi

Harhautusta. Jos Kenon palautusprosentti normaalisti on 50, +20% viikolla se nousee 60:een. Sen sijaan siis, että häviät jokaisesta pelaamastasi euroasta 50 senttiä, häviätkin "vain" 40 senttiä. hyvä tarjous?

• Anonyymi

Se palautusprosentti on kylläkin todellisuudessa vain jotain 16 - 20% luokkaa pitkässä juoksussa. Sanon tämän itse pitkähkön aikaa erinäisiin kenoporukoihin haksahtaneena.

• Anonyymi

Näittekö mitä tapahtui la 10.05.2025 klo 14:49 arvonnassa?

https://i.ibb.co/bM0w6qR6/best-profits-keno-last-2-weeks.png

Aikamoinen munkki tuokin, kun tasolla 9 on osunut kaikki numerot oikein ja sitten vielä KUNKKU-numerokin ja sen lisäksi kirsikkana kakun päälle sattui olemaan +20% bonusviikkokin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      273
      2824
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      40
      2259
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1977
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1697
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      104
      1640
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1355
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1297
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1159
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1112
    Aihe