En ole ajatellut aiemmin tarvitsevani seksileluja kun omat sormet ja suihku on riittänyt silloin kun haluaa omakivajutun.
Nyt äijä lähti pitkälle työreissulle ja tilasin imukuppikullin. Meni aluksi hieman liian ylös mutta pienen saunajakkaran päältä sain runkattua pari isoa orkkua kun siinä voi tehdä sormilla samalla.
Vehkeen irroitus kaakelista ei sitten onnistunutkaan ihan helpolla (meillä kiiltävät kaakelit). Kyn yritin säätää alemmmaksi. Nyt
en uskalla käyttää tätä uutta löytöäni jos en saakaan irti seinästä ja äijä tulee kotiin.
Miten sen saa VARMASTI irti. Tuossa tuli ko mieleen joku työkalukin mutta pelkäsin että jää ruma jälki..?
Miten imukuppidildon saa irti kaakelista en uskalla käyttää
7
407
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän oikein hyvin huolesi. Minunkin mieheni tietää että masturboin, mutta en haluaisi että hän tietää milloin olen tyydyttänyt itseäni tai tavallaan tuolla lailla jäädä ”kiinni” sooloseksistä.
Mulla ei ole imukuppidilldoa, mutta jos joku vastaa kysymykseesi niin painanta mieleen ; ) - Anonyymi
Ihan samalla tavalla kuin nytkin sen irroitit.
- Anonyymi
Ootko kokeilu vettä väliin..? 🙄 Mulla rupes liikkumaan vaan liikaakin mutta sai helposti irti ainakin meidän saunan kaakelista 😅
- Anonyymi
Imukupissa on tyhjiö, joka pitää saada pois, eli päästää ilmaa sinne väliin.
- Anonyymi
Mulla on tollanen tuolla yläkaapissa mut jääny lattialeluks ku se painaa niin paljon ettei oikein pysy missään paitsi kädellä tukemalla. Linoleum-pintaa vasten ihana lelu, tarpeeksi pitkä kumminkin normaalipaksu. Semmoinen vauhdissa muotoutuva joka taipuu joka kohtaan. Koita lattialla. Sen voi myös pyyhkästä kuivaks ; )
- Anonyymi
Haista vittu
- Anonyymi
Terävän veitsen kärjellä lähtee!
Veitsen terä työnnetään imukupin reunan ja kaakelin väliin niin, että veitsi on lähes kaakelin pinnan suuntainen. Kun kärki on välissä, voi hieman nostaa neistä irti kaakelista, niin ilma pääsee väliin ja imukuppi irtoaa! Eikä jää jälkiä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752