Miksi noita "makkaravanteita" kutsutaan tykkivanteiksi ?
Onkos kaikissa saabin tykkivanteissa 114,3x4 jako ?
Saako alle tuhannella markalla käytetyt vanteet ?
Mikä on nykyajan markkinahinta ?
Tarjotakkin voi, asustelen jyväskylän lähistöllä.
Sähköpostini on [email protected]
Tykkivanteet ?
7
3773
Vastaukset
- 900i8v
Tykkivanne on "corollamiesten" keksimä yleisnimitys tämän-näköiselle vannetyypille. Saabin originaalit oli Ronalin tekemiä, ovat varsin hyvän näköiset, mutta arvokkaat. Sitten on markkinoilla ollut (olikohan JP?) tekemiä look a´like vanteita, joita saattaa saada hyvinkin edullisesti käytettynä.
Itselläni tulee auto "tykkivanteineen" myyntiin heinäkuussa.- -84 900
Ronaleita vissiin metsästän mutta kyllähän ne JP:t menisi jos saisi edullisesti suorat.
Ronalit ovat ainakin kestäviä vanteita :) - -..-
Ei ole korollamiesten keksimä nimitys vaan ihan käännös englannin kielisestä termistä "gunbrants" jolla tarkoitetaan saman näköisiä vanteita joita käytetään yleensä tykeissä (tykki laveteissa) tai muissa raskaassa kalustossa. Alunperin todellakin sotilassanastosta ja siitä vain suoraan käännetty.
Ei kaikki sentään ole korollamiesten aikaansaannosta :) - 900i
-84 900 kirjoitti:
Ronaleita vissiin metsästän mutta kyllähän ne JP:t menisi jos saisi edullisesti suorat.
Ronalit ovat ainakin kestäviä vanteita :)Paljonkos olisit valmis maksamaan ronaleista?
- 900
900i kirjoitti:
Paljonkos olisit valmis maksamaan ronaleista?
Maksamaan markoissa 4x114,3 15" ronal vanteista (4 kpl) jotain 1000mk kieppeillä ?
- 900i
900 kirjoitti:
Maksamaan markoissa 4x114,3 15" ronal vanteista (4 kpl) jotain 1000mk kieppeillä ?
Ne on siis tuommoiset http://w1.225.telia.com/~u22503521/bilder/sw2.jpg
keskikupit tallella kaikissa (kuvassa ei ole). Päällä on Dunlopin 185/65/15 hyvät nastakumit. Pari nastaa puuttuu jokaisesta. Että kiinnostaisiko nuo renkaatkin? Hinta tietysti ylöspäin.. mutta vasta kesä-heinäkuussa mahdollisesti luopuisin näistä.. olleet kiinni siis saab 900i -86:ssa.. - 900
900i kirjoitti:
Ne on siis tuommoiset http://w1.225.telia.com/~u22503521/bilder/sw2.jpg
keskikupit tallella kaikissa (kuvassa ei ole). Päällä on Dunlopin 185/65/15 hyvät nastakumit. Pari nastaa puuttuu jokaisesta. Että kiinnostaisiko nuo renkaatkin? Hinta tietysti ylöspäin.. mutta vasta kesä-heinäkuussa mahdollisesti luopuisin näistä.. olleet kiinni siis saab 900i -86:ssa..Kyllä vanteet kiinnostaisi, renkaista en vielä tiedä ?
Mailaille mulle osoitteeseen [email protected]
Niin katellaan lisää...
PS. Mitä keskiöissä lukee/merkki ? ja kait ne on 15"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275