Kyseiseen paikkaan on lähes mahdoton saada puhelinyhteyttä asiakaspalveluun.
Myös ajanvaraukset ovat vaikea saada jotka voi mennä monen kuukauden päähän.
Espoon kaupunki on kyllä resurssit laittanut todella alas, koska paikan päällä oli iso jono ja siellä oli vain kaksi työntekijää vastaanottohuoneissa.
Terveysasemat ovat pesseet kätensä päihde ja mielenterveys palveluista.
Tämä iso omena taitaa olla tällä hetkellä ainut tähän tarkoitukseen kaupungilla
( A-klinikka on sitten erikseen ).
Minun kokemus paikasta oli semmoinen, että siellä vain täytetään jotain rastiruutuun lomakkeita päihteen ja masennukseen liittyen.
Ilmeisesti heidän toimenkuvansa on vain kirjata asiat omakantaan jonne merkkaa lomakkeiden pisteet ylös siitä kuinka lievä tai vakava ongelma ihmisellä on.
Itse avun saaminen jäi hyvin pieneksi jossa ei laadittu mitään määrätietoista suunnitelmaa.
Ainoa tavoite ajanvarauskäyntien aikana oli raitistuminen.
Se ei mielestäni riitä, koska se on sama kuin minulla olisi kartta mutta ei kompassia. Nyt tämä homma tai asia jäi vähän niin kuin auki missä ei ole ole jotain sellaista asiaa mitä lähtisin työstämään.
Selkeä suunnitelma antaa suuntaviivat päämäärän toteuttamiselle ja työstämiselle.
Ainoa asia mitä siellä noiden lomakkeiden lisäksi mainostetaan on mielenterveystalon omahoito-oppaat, kuten juomisen hallinta.
Se minua kiinnostaisi tietää että mikä tämän iso omenan päihde ja mielenterveyspalvelut palveluiden pointti ylipäätään sitten on?
Espoo Matinkylän Iso Omenan päihde ja mielenterveys palvelu on kyllä yksi iso vitsi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753