Kui Vader kuoli?

jjuuddksisa

Kui se Vader kuoli vaik siltä lähti vaan kättä ja muutenki se seiso ihan kunnossa olevan näkösenä sillon ku Sidious päätti lopulta tappaa Luken?
Lopullisestihan se kuoli sihen ku Luke otti siltä maskin pois mutta sitä ennen sehän oli menny tosi huonoon kuntoon? Miks?????

10

2171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth Rake

      Vader sai "lievän" tällin Luken tappamiseen tarkoitetuista voimasalamoista. Luusto hehkui puvunkin läpi. Ja vaikka Vaderi olisi miten siitä selvinnytkin, niin tuskinpa ne puvun hengissäpitolaitteet kumminkaan.

    • itse jos et usko

      Laita mustat vaatteet sekä kaasunaamarin päällesi ja sitten vaan rautanaulalla tökkimän sähkörasioita, niin eiköhän se selviää miksi Vader kuoli.

      • ihan kauheesti

        että kysyin!!!!!!
        en kyl kysele täällä enää mitään ku kaikki vastaa aian noin negatiivisesti.!!!!!
        Moikka vaan ja ANTEEKS IHAN KAUHEESTI että kysyin kysymyksen jota en ehkä tajunnut!!!!!!!!!!!!!!!


      • ota sitä vakavasti
        ihan kauheesti kirjoitti:

        että kysyin!!!!!!
        en kyl kysele täällä enää mitään ku kaikki vastaa aian noin negatiivisesti.!!!!!
        Moikka vaan ja ANTEEKS IHAN KAUHEESTI että kysyin kysymyksen jota en ehkä tajunnut!!!!!!!!!!!!!!!

        pistin edellisen kommentin ihan vitsinä, voi olla ihan tyhmänäkin! Voit jatkossakin kysellä ihan mitä tahansa täällä palstalla ei se minua haittaa.


    • nim

      Kun Vader pyytää Lukea auttamaan naamion pois, ja Luke sanoo, "mutta sinä kuolet", niin Vader vastasi sille, että "Mikään ei voi sitä nyt estää".

      Toisinsanoen, Vader olisi kuollut joka tapauksessa, vaikka Luke ei olisi ottanutkaan sitä naamaria pois.

      Ainoa mitä se naamion pois ottaminen siinä vaiheessa enää vaikutti, oli että Vader sen takia kuoli vielä vähän (todella vähän) nopeammin.

      • Old School

        ... että Vader (tai Anakin, whatever) halusi vielä katsoa poikaansa ihan omin silmin. Ja saahan siitä kauniin herttaisen symbolisen lopun, kun Anakin kuolee Anakinina eikä Vaderina (näinkin asian voi nähdä).


    • kuoli koska

      puvun elektroniikka paloi Sidiouksen salamoissa. Ilman pukua Vader ei pystynyt hengittämän koska sen keuhkot olivat palaneet silloin kun hän joutui laavan. Tämä kay ilmi lukemalla Epiode III kirjan jota voin suositella kaikille joilla on jäänyt jotain epäselvää kyseisen leffan sisällöstä.

    • joeliy

      se kuoli kun luke katkasi siltä käden ja sieltä katkes tärkeä johto. hyvää kesää olen joeli wan kenobi obi wanin poika=D

      • Darth Vaakku

        Eihän sitä kukaan muu oikeastaan voi tietää paitsi Lucas itse, mutta tässä on yksi teoria:

        Vaderin typerys kääntyi hyväksi ja oli huonossa kunnossa tällin jälkeen. Puku sen voimat olis voinut ehkä pitää sen vielä hengissä, mutta kun se sitten otti pöntön pois päästä ja luovutti, niin se kuoli.

        TEORIA 2 (:D)

        Ei se kuollut, teki vain Mind Trickin Lukeen ja häipyi tuhoutuvasta romuläjästä ja jätti Luken siihen uskoon, että Vader oli kuollut. Sitten se vain jäi keräämään uskollisia kannattajia, herätti Maulin ( kokosi sen) ja alkoi suunnitella suurta hyökkäystä, jolla valloittaa galaksi.


      • KyleKatarn1987
        Darth Vaakku kirjoitti:

        Eihän sitä kukaan muu oikeastaan voi tietää paitsi Lucas itse, mutta tässä on yksi teoria:

        Vaderin typerys kääntyi hyväksi ja oli huonossa kunnossa tällin jälkeen. Puku sen voimat olis voinut ehkä pitää sen vielä hengissä, mutta kun se sitten otti pöntön pois päästä ja luovutti, niin se kuoli.

        TEORIA 2 (:D)

        Ei se kuollut, teki vain Mind Trickin Lukeen ja häipyi tuhoutuvasta romuläjästä ja jätti Luken siihen uskoon, että Vader oli kuollut. Sitten se vain jäi keräämään uskollisia kannattajia, herätti Maulin ( kokosi sen) ja alkoi suunnitella suurta hyökkäystä, jolla valloittaa galaksi.

        HOW ORIGINAL!!! ;P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1579
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1186
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      56
      1051
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      40
      773
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 61
      684
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      661
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      588
    Aihe