Miksi Jumala siunaisi mitään mitä sinä teet?
Kysymys torrelle
14
84
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kysymys downiboille:
Mistä sinä tiedät siunasiko jumala yhtään ketään vai ei?- AnonyymiUUSI
Kappas, Repe se siinä. 🦆😸
- AnonyymiUUSI
Kysymys sinulle - miksi Jumala kulkisi mitään siunailemassa?
- AnonyymiUUSI
Uskonto on kyllä ihme kaupankäyntiä - mä annan sulle tän uhrilahjan, anna sä mulle sitten tuo. Ja mä annan sulle ton teon, niin tuo sä mulle palkinnoksi 'siunaus'!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uskonto on kyllä ihme kaupankäyntiä - mä annan sulle tän uhrilahjan, anna sä mulle sitten tuo. Ja mä annan sulle ton teon, niin tuo sä mulle palkinnoksi 'siunaus'!
Ei ole epäselvää kuka on uskontoidean keksinyt.
- AnonyymiUUSI
Asiaton aloitus. Laitetaanpa poistopyyntö samantien menemään.
Joka tapauksessa tyhmä kysymys. En usko mihinkään Jumalaan.
Minua on kyllä kutsuttu Jumalaksi.- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Joka tapauksessa tyhmä kysymys. En usko mihinkään Jumalaan.
Minua on kyllä kutsuttu Jumalaksi.Eli hyväksyt sen, että olet Jumalan kirouksen alla.
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyväksyt sen, että olet Jumalan kirouksen alla.
En usko kuulepa Jumalaan.
Joka tapauksessa minua on kutsuttu Jumalaksi ja minun nimi Jouko on annettu lapsen nimeksi Afrikassa. Ovat adventisteja.- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli hyväksyt sen, että olet Jumalan kirouksen alla.
Heh, vai lukee Jumala kirouksia - sillä on varmaan helvettikin.
- AnonyymiUUSI
Jumalaan sinun länkytyksesi ei tehoa.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
En usko kuulepa Jumalaan.
Joka tapauksessa minua on kutsuttu Jumalaksi ja minun nimi Jouko on annettu lapsen nimeksi Afrikassa. Ovat adventisteja.OIet tosiaan henkisesti todella sairas.
- AnonyymiUUSI
Wanhat ministerit tahtovat jakaa Israelin, juutalaisen kansan maan yhä.
- AnonyymiUUSI
Kyllä se kuului Israelilaisille, mutta juutalaiset tappoivat Israelin heimon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa204244Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2383580Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4881867- 1401638
Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1521571Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5791481Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2171427- 1131385
- 491119
- 751075