Rikkaat Han ne kauppojen hintoja nostaa rikkaat kauppiaat ei köyjät
Äänestä sdp
Asiat vi tehä reilummin
Rikkaat Han ne kauppojen hintoja nostaa rikkaat kauppiaat ei köyjät Äänestä sdp Asiat vi tehä reil
3
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei köyhät kaupan hintoja nosta vaan rikkaat kauppiaat
Tuotteen hinta kaupassa on kiinni siitä mitä se on maksanut kaupalle kaikkiaan sekä siitä paljonko kaupan ylläpito maksaa kun siihen kaikki kulut ja kate lisätään.
Jos noin ei toimita niin ei ole enää kauppaa kauaakaan!
Palkankorotukset ilman vastaavaa tuottavuuden lisäystä ovat yksi hintoja kohottava asia!- Anonyymi
Ei se rikkaiden omaisuuden lisääntyminen valu köyhille kun rikkaat on niitä jotka korottaa kansan kuluja ei köyhät
Kokoomus on monimiljonäärien etujärjestö ei wonbee rikas ole kokoomuslainen oikeesti
Mulla rahaa mutta olen SDP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313934- 412639
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412627Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292278
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3072139- 381879
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461528- 1411477