Jos tietäisit, että en ole enää parisuhteessa.
Olisikohan sillä mitään merkitystä
42
654
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi. Haluaisin tavata sinut kahdestaan. Laita tunnisteeksi milloin näimme viimeksi?
- Anonyymi
Siitä on vuosia.
- Anonyymi
Myönteinen uutinen. No kuka mahdat olla? Kaivattuni? Annatko tunnisteet?😘
- Anonyymi
Annatko omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko omasi?
Kysy jotain minkä vain sinä ja minä tiedämme! Niin vastaan sitten siihen 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy jotain minkä vain sinä ja minä tiedämme! Niin vastaan sitten siihen 😘
Montako kertaa ollaan halattu?
- Anonyymi
olisi koska luulen että olet :(
- Anonyymi
Kenelle on ehkä jollekin oletko käsitelly parisuhteen jättämät traumat ettet vie niitä mukanasi seuraavaan parisuhteeseesi
- Anonyymi
Entä onko sillä merkitystä että minä olen?
Entä sillä että koen henkistä pahoinpitelyä 2 viikkoa kuussa jatkuvasti eikä sille kuulemma voi mitään koska kyse on hormoni myrskystä? - Anonyymi
Kielteinen uutinen olisi.
- Anonyymi
Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Riippuu monestakin asiasta.
- Anonyymi
Olis valtava merkitys koska se on ollut yks iso este että miks en oo pystynyt tän enempää lähentymään sun kanssa vaikka haluisin kyllä paljon enemmän
- Anonyymi
Et kiinnosta enään koskaan. Sun piti olla vapaa kun tulet Tampereelta et kuitenkaan ollut.
- Anonyymi
Ei merkitystä kun en kaipaa ketään vuosien takaista miestä. Mulla on nykyään ihan uudet kuviot 😘
- Anonyymi
Millaiset kuviot nykyään? 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaiset kuviot nykyään? 🤗
Salmiakki kuviot
- Anonyymi
Totta kai sillä olisi merkitystä. En lähesty jos luulen sun olevan parisuhteessa, lähestyn jos luulen tai kuulen ettet ole.
- Anonyymi
Sitä sitten odotellessa.
- Anonyymi
Olisi.
- Anonyymi
Tietysti sillä tiedolla olisi merkitystä. Voisin vaikka koittaa onneani!
- Anonyymi
Ensin olisi pitänyt tietää, että olet parisuhteessa.
- Anonyymi
Olet aivan liian nuori tyttö minulle.
- Anonyymi
Puhu vaan omasta puolestas :D Mun kaipaama nuori nainen on just sopiva ja tosi kaunis
- Anonyymi
Onko ilkeän äitipuolen paikka vapaana?
- Anonyymi
A mies valehtelija
- Anonyymi
Antti vai aappo vaiakseli ym.
- Anonyymi
Kyllä sillä olisi. Olenhan minä kaivannut.
- Anonyymi
Kyllä erään miehen kaivattuni kohdalla merkitsisi paljon minulle naiselle. S
- Anonyymi
Taas esiinnyt naisena?!?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas esiinnyt naisena?!?!
19:04:02 kirjoittaja eli minä, olen nainen tavallinen jolla on tunteita ja helpottaakseni aloittajaa tunniste S ( alkava kirjain ) miksi herjailla joksikin muuksi. Tuohon en kaipaa vastausta.
Kaipaan erästä miestä joka saattaa sopia kuvaan aloitukseen. ❤️🩹
- Anonyymi
Onko ap mies vai nainen?
- Anonyymi
Ap on nainen.
- Anonyymi
Kauanko olit? Vai teitkö aloituksen huviksesi nähdäksesi moniko vastaa?
- Anonyymi
Käytätte täällä vääriä kirjaimia omista nimistänne!
- Anonyymi
30 vuotta...
- Anonyymi
Olisi. Ota yhteyttä, nähdään, jutellaan, halataan.
T: M- nainen - Anonyymi
Enpä tiedä, kun en ole kuukausiin ajatellut mitään ihastumisia enää.
- Anonyymi
Tuore ero kyseessä niin sun pitää varmaan rauhassa käsitellä entinen suhde ja sen loppu ennenku oot valmis mihinkään uuteen
- Anonyymi
Arkaluontoinen asia, mutta kaikkihan riippuu tunteista. Jos miehen ja naisen välille on päässyt syntymään läheinen tunnetila, joka kiskoo toisiaan kohti, on hyvin vaikea taistella sitä vastaan.
https://www.youtube.com/watch?v=8BS-6VpwYCA - Anonyymi
Mun vaimo pani muita vaikka oltiin avioliitossa,se selvisi kun yö vuoron jälkeen en jaksanut panna ,niin kertoi että hänen mies ystävällään ei seisonut mutta mulla sai ruiskuavan onkin.. so revi tästä
- Anonyymi
Onkin =orkun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516933Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414644HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972647- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 151409
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191075mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91022