Onkohan kellään . . .

Anonyymi-ap

. . . lunta liittymässä. En ole kuullut pitkään aikaan.

16

483

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin äsken pitkällä pyörälenkillä enkä huomannut ainoatakaan koiran kakkapökälettä. Pitääkö olla huolissaan.

• Anonyymi

Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!

En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.

Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.

Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.

No mene sinne optikolle, niin asia korjautuu. Turhaan kadehdit.

• Anonyymi

Tuulivoimalan juurella, ota balsaa mukaan, ja mikro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuulivoimalan juurella, ota balsaa mukaan, ja mikro.

Voiko sinne ottaa koiran mukaan ja mulla olis tiukka mirrikin.

• Anonyymi

Pökäleitä en oo huomannu pyöräillessäni, mutta huonosti hoidetun pihan koulua vastapäätä. Kumma kun siitä ei ole huomautettu.

• Anonyymi

On siitä huomautettu.

• Anonyymi

..Tai tuulimyllyn irronnut lapa

• Anonyymi

Miten hiekoitus puoli?

• Anonyymi

Oletko hiekoitellut römpsiä? Senkuuloisia eukkoja on ollut liikenteessä.

• Anonyymi

Multa saa vielä lunta, 60 e heittokuutio

• Anonyymi

Pitäkää kiirettä, ennenkuin loppuu!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      121
      1084
    2. 65
      993
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      93
      773
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      77
      743
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      665
    6. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      35
      641
    7. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      604
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      28
      576
    9. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      572
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      498
    Aihe