. . . lunta liittymässä. En ole kuullut pitkään aikaan.
Onkohan kellään . . .
10
188
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin äsken pitkällä pyörälenkillä enkä huomannut ainoatakaan koiran kakkapökälettä. Pitääkö olla huolissaan.
- Anonyymi
Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!
En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.
Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.
Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.
No mene sinne optikolle, niin asia korjautuu. Turhaan kadehdit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No mene sinne optikolle, niin asia korjautuu. Turhaan kadehdit.
Soitin optikolle ja hän kertoi, että ei voi auttaa. Hän käski kääntyä lääkärin puoleen ja ottamaan yhteyttä hallusinaatioista kärsivien tukiryhmään. Tämä oli minulle aivan uutta. Missä te ruukaatte kokoontua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Soitin optikolle ja hän kertoi, että ei voi auttaa. Hän käski kääntyä lääkärin puoleen ja ottamaan yhteyttä hallusinaatioista kärsivien tukiryhmään. Tämä oli minulle aivan uutta. Missä te ruukaatte kokoontua.
Tuulivoimalan juurella, ota balsaa mukaan, ja mikro.
- Anonyymi
Pökäleitä en oo huomannu pyöräillessäni, mutta huonosti hoidetun pihan koulua vastapäätä. Kumma kun siitä ei ole huomautettu.
- AnonyymiUUSI
On siitä huomautettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119108
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265748- 544730
- 964696
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.723379- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502762- 432661