Nyt on syntynyt ilmapiiri, että jos mitään Stagalan näkemystä komppaa edes puolittain, on täysin häiriintynyt rotkoon heitettävä yksilö.
Itse en pidä Stagalan toiminnasta ja kyseenalaistan myös hänen kommenttejaan, mutta nyt jos tänään vihjaa yhtään ihmisen omasta vastuusta raiskauksissa, niin....no ihmisellä ei ole tulevaisuutta.
Kyllä mä ymmärrän sen pöyristymisen, joka tulee, jos joku ottaa kantaa naisten valintoihin, kun raiskaus on kauhea teko. Mutta niin on tappokin.
Silti me saadaan kommentoida ja ajatella mitkä elämän valinnat lisää riskiä tulla tapetuksi ja mitkä vähentää sitä.
-Älä sekaannu rikolliseen elämään
-Älä sekaannu varattuihin naisiin
-Älä ole kännissä kännisten seurassa
Jos vältät noi, niin menee murto-osien murto-osiin todennäköisyydet siihen, että voisit joutua henkirikoksen uhriksi.
SILTI TAPPO ON KAUHEA TEKO!
Ja tuomitsen tappamisen jyrkästi.
Tai sitten voidaan mennä lievempään päähän. Polkupyörän lukitseminen on hyvä keino estää ettei pyörääsi varasteta. Mutta silti varastaminen on väärin ja tuomitsen (sikäli mikäli tuomitseminen on tällaisen taviksen tehtävissä) varastamiset.
No niin. Nyt vertasin raiskausta tappoihin ja pyörävarkauksiin. Niinpä tein.
Ja sanon senkin, että kyllä yksityisesti ihmiset mm. tyttärilleen antaa vihjeitä kuinka välttää joutumasta seksuaalirikosten uhriksi. Ei välttämättä ihan suorilla sanoilla, mutta kellonaikoihin, kulkureitteihin, pukeutumiseen ja seuravalintoihin liittyvät asiat voivat nousta esiin.
Yksi, jolla voit saada todennäkisyydet äärimmäisen pieniksi raiskauksen uhriksi joutumisessa, ei ole omissa käsissäsi. Synny mieheksi, niin riski on monikymmenkertaisesti pienempi kuin muilla.
Ja lopuksi se, että raiskaus on kauhea teko. Ja raiskausta ei tee uhri.
Stagalan kommenteista
12
176
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeeta kommenttia. Omalla nimellä et kirjoittais. Mutta peukku täältä.
- Anonyymi
Yep sille kommentille.
En minäkään aivan ehdoin tahdoin kirjoita omalla nimelläni: kuka haluaisi joutua yksioikoisten putkiaivoisten piinattavaksi.
- Anonyymi
Asiaa on .
- Anonyymi
Seuraavaa matsia odotellessa. Eiköhän joku kova mies löydy.
- Anonyymi
Ei kelvanneet takalan rahat naisille. Olikohan ihan järkevästi toimittu?
- Anonyymi
Aivan väärä palsta tämän pelleilyn märehtimiselle.
- Anonyymi
Eiköhän seksuaalirikosasiat ja niistä keskustelu ole hyvinkin politiikkaan sopivaa.
Ketä on Stagala?🤔
- Anonyymi
Mies, joka tyrmäsi viikonloppuna entisen rikollisjengin pomon nyrkkeilyhäkissä ja halusi lahjoittaa puolet ottelupalkkiostaan raiskauksen uhreja tukevalle yhdistykselle, mutta yhdistys kieltäytyi, koska haluaa jakaa ihmiset eri ryhmiin eikä hyväkään teko kelpaa, jos se on väärän ihmisen tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies, joka tyrmäsi viikonloppuna entisen rikollisjengin pomon nyrkkeilyhäkissä ja halusi lahjoittaa puolet ottelupalkkiostaan raiskauksen uhreja tukevalle yhdistykselle, mutta yhdistys kieltäytyi, koska haluaa jakaa ihmiset eri ryhmiin eikä hyväkään teko kelpaa, jos se on väärän ihmisen tekemä.
Vihervasemmisto on syvältä. Ne haluu aina jakaa ihmiset hyviin ja pahoihin Eikä sitten mikään mielipide tai teko kelpaa, jos se on väärän ihmisen tekemä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto on syvältä. Ne haluu aina jakaa ihmiset hyviin ja pahoihin Eikä sitten mikään mielipide tai teko kelpaa, jos se on väärän ihmisen tekemä.
Olen naureskellut jo monta kuukautta miten stagala sai sukkahousut ihan ruttuun vasemmiston naisilta. Ja miehiltä.
- Anonyymi
Uusi matsi sovittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760