Oon 30v 160 60 vaalee nainen e85 tisseillä oleva nainen ja haluisin mustia miehiä naimaan minuutit 02 Al? Löytyykö?
Mustia miehiä kimppaan?
19
1110
Vastaukset
- Anonyymi
Itikseen
- Anonyymi
Siis mihin ja montako ja millasii?
- Anonyymi
Eikö ketään? N30v
- Anonyymi
Millaisia minuutteja pitäis naida?
- Anonyymi
? N30v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
? N30v
Opettelehan lukemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelehan lukemaan
Outoo viestii. N30
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoo viestii. N30
Mitäpä muuta sulta edes odottaisikaan
- Anonyymi
Tuntuuko se kivalle?
M38 tummaihoinen löytyy..
- Anonyymi
Mistä ja millane ja sul kamuja mukaan? N30
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ja millane ja sul kamuja mukaan? N30
Uusimaa (Helsinki) 172/65 mies.. jackied011982 kik
- Anonyymi
Tyhmät vaalee suomi miehet pikku munillat vastailee tääl. N30v
- Anonyymi
Eihän täällä mitään muuta edes ole
- Anonyymi
Heissan ;) Kiinnostaisiko sua kokeilla kimppa kivaa yhdessä mieheni kanssa? Pk- seutu, ol3en 37.v ja mieheni 40.v Olemme ulkomaalaisia, mukavia ja työssä käyviä. Laita viestii mulle jos kiinnostaa. Etsimme mukavaa naista toiseksi :)
- Anonyymi
Tule pudasjärvelle täällä on paljon mustia miehiä ja ehkä joku vielä vapaana jos paikalliset naiset ei ole vielä kaikkia varanneet.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977