En ole ikinä ennen tavannut yhtä lipevää miestä kuin sä. Tiedätkö miten pahalta tuntui, kun lähettelit mulle sellaisia viestejä? Miksi jatkoit kiusaamista?
Sanotaanko näin, että...
36
428
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lipeä kala 🐟
- Anonyymi
Kiitos palautteesta. En tarkoittanut pahaa en laita viestejä enää.
- Anonyymi
Sama ja sivusta. En todellakaan mitään pahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ja sivusta. En todellakaan mitään pahaa.
Vaan mitä tarkoitit?
- Anonyymi
Sullekkin?
- Anonyymi
Kulta , testi positiivinen 💚 poika meille ❤️🔥 kestimme vaikeudet👩❤️💋👨
- Anonyymi
Mikä voi olla miehen tarkoitus jos saa naisen tuntemaan toistuvilla viesteillä noin?
- Anonyymi
Millaisilla? Tarkentaisitko? Kiusoittelee ? Ja hakee huomioi muilta….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaisilla? Tarkentaisitko? Kiusoittelee ? Ja hakee huomioi muilta….
Liian intiimeillä viesteillä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian intiimeillä viesteillä...
Taidat itse olla alusta saakka mukana….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla alusta saakka mukana….
Se poistaa sinun vastuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuun mistä? En ole mistään sinulle vastuussa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuun mistä? En ole mistään sinulle vastuussa…
Omasta tekemisestä. Se ei ole kenenkään muun vastuu kuin sinun miten kohtelet naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta tekemisestä. Se ei ole kenenkään muun vastuu kuin sinun miten kohtelet naisia.
Kohtelen yhtä naista aarrettani palvoen, vain yhtä, et ole kukaan niin kuin sanoinkin… taidat keksiä viestit omasta päästäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohtelen yhtä naista aarrettani palvoen, vain yhtä, et ole kukaan niin kuin sanoinkin… taidat keksiä viestit omasta päästäsi
Tuskin aarteesi arvostaa jos kohtelet muita ympärillä huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin aarteesi arvostaa jos kohtelet muita ympärillä huonosti.
Ai en anna vege nakkia sulle, anteeksi arvon entinen pettymys, häpeällisin runkkaukseni, aarteeni antoi anteeksi mutta sinulle ei, varo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai en anna vege nakkia sulle, anteeksi arvon entinen pettymys, häpeällisin runkkaukseni, aarteeni antoi anteeksi mutta sinulle ei, varo
Sairasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pyydä anteeksi minulta. En ole mitään vailla sinulta. Keskity aarteeseesi. Älä palstalla kirjoitteluun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun likaiset kuvat…. Mitäs Ne oli? Tuntemattomalle pil… kuvia, montakohan sataa? Muistele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun likaiset kuvat…. Mitäs Ne oli? Tuntemattomalle pil… kuvia, montakohan sataa? Muistele
Ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Varmaan niin vanha et kokee kivana ajanvietteenä
- Anonyymi
Toisin sanoen kiusaamista tarkoituksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen kiusaamista tarkoituksella.
Miten
- Anonyymi
Kun sä kokematon
- Anonyymi
Huonosti kohteleva on vastuussa tekemisestään
- Anonyymi
Esiinnyitkö koskaan omalla nimellä, jos ei niin vastuut on kirjoittajalla.
- Anonyymi
Entäs itse? Ota vastuu
- Anonyymi
Aloitus koskee irl viestejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus koskee irl viestejä.
Todista, ikinä mitään tarkoittanut, se oli ruutu runkkari jota enää ole, häpellisin runkutus sinä ja sun videot ja kuvat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista, ikinä mitään tarkoittanut, se oli ruutu runkkari jota enää ole, häpellisin runkutus sinä ja sun videot ja kuvat
Ei ollut sinulle.
- Anonyymi
Entäs itse, some Milla
- Anonyymi
Kuvittelet kaiken, olemme poistaneet viestit niin sinä kun minä, joten mitään olemasa
- Anonyymi
Viestit saa näkyviin edelleen...
- Anonyymi
Niin saa mutta lähetä ne sinne minne sanot, ota vastuu, tiedät mitä sulle ja sun elämälle tapahtuu…
- Anonyymi
Milloin tuo tapahtui? Lähettikö hän aivan vastikään ne viestit?
- Anonyymi
On siitä jo jonkin verran
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465841Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki583216- 1842701
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t122504mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132219- 292151
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151886- 151578
- 1481379
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2681238