Olen liian kaunis mieheksi ja vartaloni on kuin Tom of Finland... you know?! Tykkään myös juoruilusta ja ulkonäön ruotimisesta, tyypillistä naismaista köytöstä siis.
Epäilen olevani jollain lailla miehiin päin
20
294
Vastaukset
- Anonyymi
Uuh lalaaaa. Minä Tarzan sinä Tom of Finland copy 😛
- Anonyymi
Ole vain. Go in peace 🌈🌈
- Anonyymi
Miehen juoruilu on kyllä ehdoton turn off.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Todellakin, jotenkin liian tutti fruttia.
- Anonyymi
Ei kai naiset tuollaisia ole 🤭
- Anonyymi
Vähemmän fiksut usein on.
- Anonyymi
Sä oot myös luonteltasili liian kaunis ja herkkä vain heteroksi ... Luultavasti potki aidostikki jotenki avoimempi ehkä veinkin sut löytämään oikean itsesi mies...joka ei ookkaan mitenkään hullua
Lähinnä persoonallista ja massasta erottuvaa
Olet löytäny jotain mitä olet aina halunukin olla...
Ja kohtaamaan pelkosi❤️💪
Naiselta sivusta...- Anonyymi
Ja sä kuvittelet nyt taas jpnkun aivan muun ton tekstin taa kuten jonkun tuttus 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä kuvittelet nyt taas jpnkun aivan muun ton tekstin taa kuten jonkun tuttus 🤣
Tuskinpa kuvittelen
On sillä niin palliton luonne kuitenki 😂💪
- Anonyymi
Hyvä etunimi pilattu!
- Anonyymi
Jouruiluhan on tutkitustikin enemmän miesten hommaa. Sinällään kuulostaa siis ihan normaalilta miesten touhulta.
- Anonyymi
Tämä pitää täysin paikkansa. Monilla miehillä on niin järjettömän heikko itsetunto, että ne heiluttaa nääs häntää ”tiedoillaan”, eli on helposti hyväksi käytettävissä manipuloijien toimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä pitää täysin paikkansa. Monilla miehillä on niin järjettömän heikko itsetunto, että ne heiluttaa nääs häntää ”tiedoillaan”, eli on helposti hyväksi käytettävissä manipuloijien toimesta
Olen kuullut huhua, että meidän perällä halvoille hotkoille on jopa maksettu valeuutisten levittämisestä. Otanko minä sen huhuna? Moni mies mannalle perso ja nekin ryynit äkkiä loppu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten suorittamana kyseistä toimuntaa ei vain yleensä kutsuta juoruiluksi, vaan tärkeiden asioiden kertomiseksi ja jakamiseksi. Juoruilua se kuitenkin käytännössä aina on.
- Anonyymi
Tästä syystä juoruilevaa miestä sanotaan mulkkumartaksi.
- Anonyymi
🤣🤭 joo ei juoruakkamies kyllä vois vähempää naista kiinnostaa. Lentää se miehekkyys saman tien jäteastiaan.
- Anonyymi
Asustelevat pikkupaikkakuntien huoltamoilla. Pääasiassa persupölöjä.
- Anonyymi
ei nykymiesten täydy olla luolamiehiä, voit olla silti hetero.
- Anonyymi
Linnaruunat lestinheittäjät kartanlukijat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576047
- 755349
- 994365
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603408- 443010
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462045
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773