Miten se ilmenee palstalla?
Oletko enemmän tai vähemmän kuin muista olet ollut?
Onko kaivattusi sinusta mustasukkainen? Jos on, mitä ajattelet siitä? Jos ei, mitä siitä?
Oletko mies vai nainen? Kumpi kaivattusi on?
Oletko mustasukkainen kaivatustasi?
24
345
Vastaukset
- Anonyymi
Mä nainen oon hänestä jonkun verran mustis. Hänestä en tiedä
- Anonyymi
Emme ole pariskunta, joten hän on vapaa tekemään ihan mitä haluaa. Jos valitsee jonkun muun naisen, niin eipä minulla ole siihen mitään sanomista.
- Anonyymi
Onko sinulla useita linjoja tämän valitsemisen suhteen, aloittajaäijä🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla useita linjoja tämän valitsemisen suhteen, aloittajaäijä🤭
Pöljä on heränny 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä on heränny 😆
Älä edes vastaa sille. Se nimenomaan hakee huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöljä on heränny 😆
Ja tämä tilanne saattaa jopa monistua, gubbe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä tilanne saattaa jopa monistua, gubbe.
😂
Sivusta
- Anonyymi
Emme kumpikaan ole mustasukkaisia, koska ei ole siihen aihetta. Aiheeton mustasukkaisuus on sairaus.
- Anonyymi
Joo
Ei mitenkään
En osaa sanoa. Ei ole muiden kanssa tarvinnut katsoa vierestä
On ollut
Ihmettelen, että miksi, jos oma toimintansa on aika epämääräistä
Nainen
Mies- Anonyymi
Tarkennus tuohon muiden kanssa, että huomasin, etten ole hänelle sellainen, mitä toivoin.
- Anonyymi
En tietenkään. Eihän ketään voi omistaa. Hänellä on oma tahto olla kenen kanssa haluaa ja toivon hänelle kaikkein parasta - oli se sitten mitä hyvänsä!
- Anonyymi
Jotenkin ei aloittajaäijä ainakaan sinun kohdalta vakuuta tällainen ajatus vrt- kauheasti toivon kaikkea hyvää ja kivaa. Kovasti olet lähtenyt taas alustamaan tätä ns keskustelua kirjoittelemalla mallivastauksia gallupiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ei aloittajaäijä ainakaan sinun kohdalta vakuuta tällainen ajatus vrt- kauheasti toivon kaikkea hyvää ja kivaa. Kovasti olet lähtenyt taas alustamaan tätä ns keskustelua kirjoittelemalla mallivastauksia gallupiisi.
Lopeta pöljä!
- Anonyymi
Kysyjä voisi itse vastata.
- Anonyymi
Mitä arvelet gallupmiehen, eli palstasedän vastaavan ja vaikuttaako se sinun mahdolliseen puhetulvaasi?
- Anonyymi
Ei se ole silloin tarkoitettu jos joku toinen ihminen pystyy väliin tulemaan. Hyvä lähtökohta joka pitäisi muistaa.
- Anonyymi
Se on just näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin!
K yllä siihen väliin lopulta joku tulee, jos suhde ei etene, jää junnaamaan paikoilleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K yllä siihen väliin lopulta joku tulee, jos suhde ei etene, jää junnaamaan paikoilleen.
Kädet taskussa voi todeta, että homma ei etene?
- Anonyymi
Olenhan minä, mutta en näytä sitä hänelle. Emme ole yhteyksissä.
- Anonyymi
Kuinka pystyt olemaan mustis jostakusta jonka kanssa et ole yhteydessä? Eihän teidän välillä ole mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pystyt olemaan mustis jostakusta jonka kanssa et ole yhteydessä? Eihän teidän välillä ole mitään.
Koska vintissä vinkka käy tuolla olegilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä teesissä onkin varsinaisen vähän todisteltavaa, mikäli jaksat nähdä vaivaa jankuttaa jankuttavan palstasedän jankutuksista
- Anonyymi
Miten voi olla mustis jos ei edes tunne eikä ole tekemisissä,sekopäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753