Laita viesti mulle!
On oikeesti juteltava!!!!!
Kukka hiton kukka..........
30
451
Vastaukset
- Anonyymi
Vihaan kukkia.Viherkasvit ja puut sekä pensaat menettelee.
- Anonyymi
No sille ei voi mitään.
Tässä ei ole kyse mitä joku muu
on mieltä ja mistä.
Tässä kaivataan kukkaa.
Ja rakasta kukkaa vieläpä.
Joskus piikikästä, pistelevää,
mutta yleensä ihanaa ja parasta.
Mun kukkaa. 💗
- Anonyymi
Mun on pakko saada sut kiinni.
Ei pelkästään itteni takia,
vaan molempien.
Nyt yritän mennä nukkuu.
Yritä säkin.
Kaikki ei oo hyvin.
Usko muhun.
Luota muhun.
Oot jotain korvaamatonta.
💗🤗🥰😘☹😴💗- Anonyymi
Aika hurjaa jos toinen juoksee karkuun...🏃♀️
Vai mahtaneeko edes juosta? Kuka juoksi?
Usko ja luottamus rakentuu rehellisyyden kautta.
Se on jotain korvaamatonta.
♡ - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika hurjaa jos toinen juoksee karkuun...🏃♀️
Vai mahtaneeko edes juosta? Kuka juoksi?
Usko ja luottamus rakentuu rehellisyyden kautta.
Se on jotain korvaamatonta.
♡Kumpikaan ei juossut toista karkuun.
Rehellinen olin hänelle aina.
Uskon ja luotan häneen.
Hän on korvaamaton.
Nyt, aina ja ikuisesti.
Rakastan, kaipaan, tarvitsen.....
Niinpä niin, vaikka ei ehkä kannattaisikaan.
- Anonyymi
Onko sinulla palstagubbe ikinä mikään hyvin?
- AnonyymiUUSI
En oo palstagubbe nii kun sä oot...
Ja kyllä mulla on monikin asia hyvin.
- Anonyymi
💕Täällähän minä,kylpyammeessa valmistautuen Torstaihin kanssasi.Saitko pojille hoitajan?
🥰- AnonyymiUUSI
Säälittävä toisen esittämis yritys.......
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävä toisen esittämis yritys.......
Millä tavalla nämä monenkirjoiset toisen esittämistemput mielestäsi toimii, todellisuudentajun kadottanut tuksari? Aika hyvin sulla lähtee näistä palstaäijän esityksistä juttua liikkeelle. Hyvin edustettu tuniversitya nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla nämä monenkirjoiset toisen esittämistemput mielestäsi toimii, todellisuudentajun kadottanut tuksari? Aika hyvin sulla lähtee näistä palstaäijän esityksistä juttua liikkeelle. Hyvin edustettu tuniversitya nainen
Sä olet kyllä harvinaisen pahasti harhainen.
Enkä kettuilu mielessä sano enää tätä sulle.
Toi surullista ja huolestuttavaa jo. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllähän mä tiedän että tuo oli joku muu
kuin se ketä aloituksessa huudellaan...
Oleks sä vähän pölvästi?
- Anonyymi
Eikö tuollaiset huutamiset tavoittaisi paremmin irlissä.
- Anonyymi
Nämä on niitä tyyppejä joiden kännykät on avo tai aviopuolisoiden hallussa tai muuten salaa pakko viestiä anonyyminä toisilleen.Ovat varmasti sopineet yhdessä tietyt päivät ja klon ajat millon tänne tulee viestitteleen.Senhän voi sopia lataamalla sosiaaliseen mediaan kuvin tai vihjeillä videoin.Joku Bigbenin kuva tietyllä klonajalla käy hyvin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on niitä tyyppejä joiden kännykät on avo tai aviopuolisoiden hallussa tai muuten salaa pakko viestiä anonyyminä toisilleen.Ovat varmasti sopineet yhdessä tietyt päivät ja klon ajat millon tänne tulee viestitteleen.Senhän voi sopia lataamalla sosiaaliseen mediaan kuvin tai vihjeillä videoin.Joku Bigbenin kuva tietyllä klonajalla käy hyvin.
Ei, kun tyyppi lakkasi vastaamasta aloittajan viesteihin ja aloittaja kaipailee sitä viestiä. Tämä kukka saattaa olla henkisesti järkkynyt, tai jotain, koska on kirjoitellut täällä kummallisia juttuja, eikä vastaa...
😶🌫️ - AnonyymiUUSI
En usko et mun huutoni tossa pihalla kulkeutuisi hänen korviin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin,on kyllä aika pettämiskoodikieltä jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin,on kyllä aika pettämiskoodikieltä jne
Mikä aloituksessa oli pettämis koodikieltä?
- AnonyymiUUSI
Etkö sinä ole yleensä se joka jankuttaa palstaäijän avauksiin, että ota yhteyttä irl ja selvitä asiat? Merry go round, huh?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä aloituksessa oli pettämis koodikieltä?
Aloittajaäijå yrittää just juontaa sinulle surrealistista aloitustaan auki, koitahan pysyä heräillä nyt latvakärö
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajaäijå yrittää just juontaa sinulle surrealistista aloitustaan auki, koitahan pysyä heräillä nyt latvakärö
Latvakärö mikä lieneekään härö sä olet ihan ite etkä tajua mitään kun elät aina vaan noissa sun kuvitelmissas ja harhoissas....
Että koitappa ihan ite edes joskus olla hereillä.
Aloitus ei ole äijän tekemä vaik kuin väittäisit.
Eikä asiaan tosiaankaan liity mitään pettämis kuvioita.......
Tuo yks nyt vaan jostain syystä jaksaa sellasesta syytellä katkerana vissiinkin kun itse on tietyn miehen perään vuosikausia vongannut....
Tosin se on tässä kuviossa kuvitellut osallisiksi ihan väärät henkilöt mutta ei se pikku rassukka vieläkään ymmärrä sitä..... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisätään vielä tähän sen verran et
kyllähän se ihan selkeetä on niille
keille pitääkin olla, kuka kaipaa ja ketäkin,
vaikka onkin nyt anonyyminä aloitus....
(ja monelle muullekin kyl)
Mutta kun sulla on joku härökuvitelma päässäs miten mukamas asia on tai keistä olis kyse.
Taidat itse harrastaa tuollaista pettämistä
kun noin hyvin osaat kertoa noita vinkkejäs.....
- AnonyymiUUSI
jätttäisit kummiskin lukematta
- AnonyymiUUSI
En ikinä jättäisi "kukan" viestiä lukematta
vaikka muiden pystyn helpostikin jättää.
- AnonyymiUUSI
Mitäs laittaisin
- AnonyymiUUSI
Et ole hän,
mut leikitään niin pikku hetki....
Se on aivan sama mitä viestissä olisi,
olkoon vaikka tyhjä....
Kunhan se viesti tulisi......
Tai vaikka puhelu.....
Tai tulisit ovelle.....
Ovelle tulo olis kyllä parasta ikinä.
- AnonyymiUUSI
Kukkaa pössyttelet? Ja kaipaat? Mari lopussa?
- AnonyymiUUSI
Ei ei, älä yritä mustamaalailla....
Äläkä tyrkytä omia tapojaskaan mulle ;)
En pössyttelis heinää vaik ois laillista....
- AnonyymiUUSI
Onko noin vaikeaa?
- AnonyymiUUSI
Kiitos vtusti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6014778Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?242549HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2652361- 1231669
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271443Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3411344Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101183- 121065
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P73906- 99823