Anroid 13 tietoturvapäivitys 1. heinäkuu 2024 laittais prepaid sim, pahinta mitä voisi tapahtua? käyttö olisi päällä joskus satunnaisia puheluita.
Nokia G 10
13
157
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä siinä nyt voisi tapahtua? Pikkasen tahmeaa saattaa olla sovelluksissa liikkuminen. Kannattaa ehkä bootata / käynnistää uudelleen parikin kertaa päivässä. Sitten ei muuta kuin kovaa käyttöä vaan!
- Anonyymi
Netti kun pois päältä niin ei mitään ongelmaa. Muuten on.
- Anonyymi
Prepaidin oma netti päällä ei tietenkään hoida mitään pankki ym asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloinkaan ei saa olla nettiä päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai älypuhelimessa pitää olla netti päällä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai älypuhelimessa pitää olla netti päällä. :)
Tietoturva estää. Siinä saattaa tuhansien muidenkin tietoturva huonontua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietoturva estää. Siinä saattaa tuhansien muidenkin tietoturva huonontua
Tuo tuollainen paranoidisuus on silkkaa höpsismiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo tuollainen paranoidisuus on silkkaa höpsismiä...
Ei ole vaan aiheellista. Itselle kun niin käynyt..
- Anonyymi
Mikä tahansa eläköitynyt luuri toimii tavallisena varapuhelimena, tai erityisenä kala-, metsä-, kiipeily- tai muulle raaemmalle reissulle omistettuna kommunikaattorina. Näin kallis ykköspuhelin säästyy mustelmilta, kastumiselta tai peräti katoamiselta.
- Anonyymi
Googlen sovellukset päivittyivät, mutta kauanko?
- Anonyymi
Sillä ei ole merkitystä. Ei paljon auta aiaan
- Anonyymi
Hmmm. Itsellä oli viime lokakuuhun asti käytössä vuoden 2017samsung Galaxy xcover 4. Android 9 ja tieto turvat oli vuodelta 2021. Uudempia ei siihen saanut. Hoidin sillä silti pankki asiat ja kaikki muutkin s.postit yms
Ei se luuri mitenkään VAARALLINEN käytettävä yks kaks ole. Se on ihan käyttäjästä kiinni millä sivustoilla yms pyörii
Mitä sovelluksia käyttää yms. Järjellä pääsee jo pitkälle näissä asioissa.
Nyt uusi luuri ollut 6kk missä Android 16 käytössä (Pixel puhelin).- Anonyymi
Sitä ei itse voi tietää mitä tietoja hakkeri vie salaa tai aiheuttaako hän tuhansille muille pahoja ongelmia.. Ei tarvitse kuin verkossa olla ja voi alkaa tapahtumaan ilman mitään omia toimenpiteitä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798