Sateenkaari väki ja sateenkaari lippu.

Anonyymi-ap

Kato Ville pirua.kaupunginvaltuusto ei liputa sateenkaarea.kyllä lippu salkoon nostakaa.hyvä liputus paikka on rauhanyhdistyksen piha.entäpä lestoille myös oma liputuspäivä raaheen.siinä on idea.käsikädessä lestat ja sateenkaari väki niin rauhan saat.liput salkoon pojat niin minäpä menenkin Alkoon.

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oispa tuo toisaalta namia!!

Tv. Kanta Setä Pattijärven toiselta puolen rakkaudella

• Anonyymi

Hyvä homma.autoilun voisi kieltää myös sateenkaari lipun luona.meinaavat nämä valtuutetut viisaat että autoilu yksityisautoilu kieltää NS vanhassa raahessa.eihän vanhaa Raahea ole kun sinnekin uusia taloja tehty poikkeusluvalla.kuihtuu raahe.siirrymme pian hevosaikaan Raahen kaduilla

• Anonyymi

Rakkaus kuuluu kakille!!! t.Tristiana.

• Anonyymi

Ostan huomenna pride lipun ja pride kalsarit läppäpaska luukulla.sitten liputan ja käyn paskalla rauhanyhdistykselle.otan puolukka Aimon mukaan jos nähdään ite puolukka Oja pientareella .sitten minäkin saan Pro Raahe mitalin ja toisen kaupan päälle.olen kova aimo fani ja priden .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostan huomenna pride lipun ja pride kalsarit läppäpaska luukulla.sitten liputan ja käyn paskalla rauhanyhdistykselle.otan puolukka Aimon mukaan jos nähdään ite puolukka Oja pientareella .sitten minäkin saan Pro Raahe mitalin ja toisen kaupan päälle.olen kova aimo fani ja priden .

Kannatetaan ja kävelykatu katetaan sekä lämmitetään.raahe on kasvava kaupunki ja hyvää ideaa täynnä ja NS päättäjät ovat huippuluokkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatetaan ja kävelykatu katetaan sekä lämmitetään.raahe on kasvava kaupunki ja hyvää ideaa täynnä ja NS päättäjät ovat huippuluokkaa.

Raahe vois tavoittaa edelläkävijän ja dynaamisen kaupunkikulttuurin keskiön. Katettava sateenkaari kävelykatu, tule sellaisena kuin olet eli trans-ja bi yhteenliittymä olisi hieno asia. Tämä toisi turistivirrat meille ja rahaa kassaan T. Törmi

• Anonyymi
      UUSI

SDP ja sateenkaari.

• Anonyymi
        UUSI

Raahen kepulaiset ja lesta hyvä veli päivää.ja homma toimii.kyllä Raahen kaupunginvaltuustoa suomeksi vituttaa ja raskaasti.t:Ansku ja Pekka kaljupäät.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      70
      17833
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      45
      5591
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      304
      2990
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      46
      2792
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      181
      2543
    6. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2160
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      25
      2005
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1852
    9. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      141
      1752
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1658
    Aihe