🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsyttävimpiä mainoksia tulee liian usein. Minäkin ärsytän täällä kerran päivässä ihan niin kauan kuin haluan.
Ai pitiks tässä sanoa jotain?
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttäviä on Vattenfallin mainos fossiilipaskasta ja tuulipuistojen "puhtaasta" energiasta. Täyttä paskaa koko vihersiirtymähumppa!
Tuulimyllyjä on äänettömiäkin. Ne vain ovat kalliimpia kuin humisevat halpamyllyt. Hallituksen pitäisi lainsäädännöllä vahvistaa, ettei metelöiviä myllyjä saa rakentaa liian lähelle asutusta tai poronhoitoalueille.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuulimyllyjä on äänettömiäkin. Ne vain ovat kalliimpia kuin humisevat halpamyllyt. Hallituksen pitäisi lainsäädännöllä vahvistaa, ettei metelöiviä myllyjä saa rakentaa liian lähelle asutusta tai poronhoitoalueille.
Ministeri multalanpaska ei HALUNNUT rajoittaa tuulivoimarakentamista liian lähelle asutusta. Meni paskat housuun! Minkäs teet kun ministeri ei halua niin ei halua!!! Voi vittu mä sanon! Antaa ihmisten kärsiä, totuudella ja ihmisten kärsimyksellä ei ole mitään vaikutusta kun ministeri ei vaan halua tehdä päätöstä!!!
- Anonyymi
Noo.. empä sanoisi noin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763