Ihminen ja siksi tuntuu ihanalta kun haluat minua kuunnella ja välitän niin paljon. Kaipaan ihmistä jolle tulen nähdyksi ja kuulluksi. Ja siksi se on jokapäiväinen ihme että sinä sanot vieläkin että rakastat minua.
Olen hyvin analyyttinen
18
379
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmat välitetään toisistamme, mutta kumpikaan ei uskalla ottaa ratkaisevaa askelta. Tämä ei ole mikään hetkellinen tunne/ihastus vaan tämän pitkän ajan jälkeenkin ymmärrän, että tämä on jotain suurempaa ja kauniimpaa mitä ei voi sanoilla selittää. Onneksi sydän ymmärtää.
M>N- Anonyymi
Kuinka pitkän ajan jälkeen?
- Anonyymi
Voi luoja miten hänestä tykkään. En käsitä ollenkaan mistä kaikki kumpuaa. Sydän pakahtuu aina kun hänet näen.
Koskaan en voi kuitenkaan häntä saada, sen tiedän. Kohtalo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja miten hänestä tykkään. En käsitä ollenkaan mistä kaikki kumpuaa. Sydän pakahtuu aina kun hänet näen.
Koskaan en voi kuitenkaan häntä saada, sen tiedän. Kohtalo.Minunkin sydän pakahtuu ihan joka kerta. Minä olen itseäni sinulle varannut, että ota vaan se kohtalo omiin käsiisi.
M>N - Anonyymi
Älä minulle vikise.
Vikise harmaille harmaat lopulta päättäätatjanaa ikävä - Anonyymi
Olisit vielä IRL tuota mieltä niin olisi helpottavaa ehkä jos asiat puhuttaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit vielä IRL tuota mieltä niin olisi helpottavaa ehkä jos asiat puhuttaisiin
Olen minä. Puhuminen kahdestaan on ainoa keino lähentyä toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä. Puhuminen kahdestaan on ainoa keino lähentyä toisiamme.
Se pelottaa. Välttelemmekö molemmat siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pelottaa. Välttelemmekö molemmat siksi.
Pelko/epävarmuus on ainakin itsellä syynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelko/epävarmuus on ainakin itsellä syynä.
Samoin. Pelkään että kiellät kaikki tunteet minuun. Lisäksi pelottaa kun on niin läheinen jo sinun kanssa
- Anonyymi
Olet narsistinen psykopaatti, en rakasta sinua kiero nainen. Kaipaan, ikävöin ja rakastan kurtisaani-tatjaanaa, joka on myös narsistipsykopaatti. Te molemmat unohdatte ne harmaatkidutatte harmaata, kun kidutatte minua=josette ole huomanneet,olette annihilaation partaallamaan kaasukehän kokoinen vetypommi riittää lajinne exterminoimiseen. Jos kerran valtaa ja teknologiaa haluatte? Sotimiseenne two tribes frankie
- Anonyymi
Otahan nappis,sivusta
- Anonyymi
💯😍
- Anonyymi
❤️
❤️
❤️ - Anonyymi
Kiitos sinulle
- Anonyymi
Olet ainoa nainen tällä planeetalla kenet näen! Et tiedä miten yksinäistä on, kun ei ole ketään muuta, kenet voi kohdata samalla tavalla.
- Anonyymi
Kumpi uskaltaa IRL tehdä aloitteen keskusteluun.
- Anonyymi
Ja pyh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128