Minne katosit Jukka-P, haluaisin kuulla sinusta vielä. Terveisin Taina
Minne katosit
Anonyymi-ap
5
330
Vastaukset
heps täällähän minä
- Anonyymi
En kadonnut mihinkään, et vastannut sähköpostiini, olen katsonut joka päivä? Jukkap
- Anonyymi
Kuka Jukka-P, missä päin asuu? Tunnen yhden sen nimisen. Deittipelle koko äijä, puhuu ensin kauniita juttui sit on jo alaston kuvii vailla . Ällö äijä !
- Anonyymi
Hän asuu pääkaupunkiseudulla voisiko olla sama mies netissä tapasin hänet.
- Anonyymi
Ei ole sitten minä, en ole vastannut kenellekkään ja en ole pyytänyt alastonkuvia. Jukkap ja toiselle, en ole Helsingistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886