Tilasin ulkomailta tavaraa,kävi niin hienosti että
Matkahuolto onnistui hukkaamaan toisen paketin.Olisi kiva saada jonkinlainen hyvitys hukatusta paketista,mutta ei.Meni täysin luottamus
Matkahuoltoon,oma virhe kun luotin Matkahuoltoon
en suosittele Matkahuoltoa kenellekkän.Firma on
mennyt alaspäin,pitäisi ottaa joku vastuu hukatuista
paketeista.
Hukkunut paketti
6
309
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi saisit korvausta ja mistä? Ethän ole edes ostanut mitään. Ja millä perusteella / tiedolla juuri matkahuolto on hukannut ulkomailta tulevan paketin?
- Anonyymi
Aluksi kannattaa rauhoittua että ei heti kaikkia moiti ja lupaa että ei koskaan käytä. Kaverit voi loppua.
Kertomuksesi olisi tuntunut uskottavammalta jos olisit kertonut tilauspäivän, koska on siirtynyt matkahuollon vastuulle, eli matkahuolto/Posti ottaa paketin juuri tullia ennen.
Ja paketin arvo olisi kiinnostanut, meuhkaatko alle kympin paketista.
Korona-aikana minulla kesti pakettien tulo 5-7 kk. Kaikista sain rahat keväällä ja paketit tulivat syksyllä ja alkutalvesta.
KAUANKO OLT ODOTTANUT, mikä oli arvioitu saapumispäivä. Mistä yleensä tilasit, jos Googlella hakee kauppaa, 2 kymmenestä on huijariyrityksiä. Varsinkin se halvin .- Anonyymi
Ei ollut alle kympin paketti,jos maksaa ja odottaa niin eikös silloin pitäisi pakettien tulla oikeaan osoitteeseen.Pidätkö itseäsi viisaana,perkeleen Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut alle kympin paketti,jos maksaa ja odottaa niin eikös silloin pitäisi pakettien tulla oikeaan osoitteeseen.Pidätkö itseäsi viisaana,perkeleen Pelle.
Oletko itse tilannut paketin kuljetuksen Matkahuollolta vai tuotteen myyjä.
Jos tuotteen myyjä on se taho joka paketin kuljetuksen on tilannut (Matkahuollolta) niin oikea reklamaatio osoite on tuo tuotteen myyjä (joka on sitten vastuussa siitä että lähettämänsä paketti johon on kuljetuksen tilannut, tulee myös perille asiakkaalle). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tilannut paketin kuljetuksen Matkahuollolta vai tuotteen myyjä.
Jos tuotteen myyjä on se taho joka paketin kuljetuksen on tilannut (Matkahuollolta) niin oikea reklamaatio osoite on tuo tuotteen myyjä (joka on sitten vastuussa siitä että lähettämänsä paketti johon on kuljetuksen tilannut, tulee myös perille asiakkaalle).Tilasin kiinan kaupasta kiertovesipumpun.
Hyvin lähti paketti liikkeelle ja jossakin euroopassa se katosi.
Ilmoitin myyjälle ettei tilaus ole saapunut ja ei mennyt kuin viikko niin rahat palautui tilille.
Tilasin pumpun sitten toisen alustan kautta ja se tuli perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."251950Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2721543Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.991515Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261078Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791036En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981003