Tilasin ulkomailta tavaraa,kävi niin hienosti että
Matkahuolto onnistui hukkaamaan toisen paketin.Olisi kiva saada jonkinlainen hyvitys hukatusta paketista,mutta ei.Meni täysin luottamus
Matkahuoltoon,oma virhe kun luotin Matkahuoltoon
en suosittele Matkahuoltoa kenellekkän.Firma on
mennyt alaspäin,pitäisi ottaa joku vastuu hukatuista
paketeista.
Hukkunut paketti
5
144
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi saisit korvausta ja mistä? Ethän ole edes ostanut mitään. Ja millä perusteella / tiedolla juuri matkahuolto on hukannut ulkomailta tulevan paketin?
- Anonyymi
Aluksi kannattaa rauhoittua että ei heti kaikkia moiti ja lupaa että ei koskaan käytä. Kaverit voi loppua.
Kertomuksesi olisi tuntunut uskottavammalta jos olisit kertonut tilauspäivän, koska on siirtynyt matkahuollon vastuulle, eli matkahuolto/Posti ottaa paketin juuri tullia ennen.
Ja paketin arvo olisi kiinnostanut, meuhkaatko alle kympin paketista.
Korona-aikana minulla kesti pakettien tulo 5-7 kk. Kaikista sain rahat keväällä ja paketit tulivat syksyllä ja alkutalvesta.
KAUANKO OLT ODOTTANUT, mikä oli arvioitu saapumispäivä. Mistä yleensä tilasit, jos Googlella hakee kauppaa, 2 kymmenestä on huijariyrityksiä. Varsinkin se halvin .- Anonyymi
Ei ollut alle kympin paketti,jos maksaa ja odottaa niin eikös silloin pitäisi pakettien tulla oikeaan osoitteeseen.Pidätkö itseäsi viisaana,perkeleen Pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut alle kympin paketti,jos maksaa ja odottaa niin eikös silloin pitäisi pakettien tulla oikeaan osoitteeseen.Pidätkö itseäsi viisaana,perkeleen Pelle.
Oletko itse tilannut paketin kuljetuksen Matkahuollolta vai tuotteen myyjä.
Jos tuotteen myyjä on se taho joka paketin kuljetuksen on tilannut (Matkahuollolta) niin oikea reklamaatio osoite on tuo tuotteen myyjä (joka on sitten vastuussa siitä että lähettämänsä paketti johon on kuljetuksen tilannut, tulee myös perille asiakkaalle). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse tilannut paketin kuljetuksen Matkahuollolta vai tuotteen myyjä.
Jos tuotteen myyjä on se taho joka paketin kuljetuksen on tilannut (Matkahuollolta) niin oikea reklamaatio osoite on tuo tuotteen myyjä (joka on sitten vastuussa siitä että lähettämänsä paketti johon on kuljetuksen tilannut, tulee myös perille asiakkaalle).Tilasin kiinan kaupasta kiertovesipumpun.
Hyvin lähti paketti liikkeelle ja jossakin euroopassa se katosi.
Ilmoitin myyjälle ettei tilaus ole saapunut ja ei mennyt kuin viikko niin rahat palautui tilille.
Tilasin pumpun sitten toisen alustan kautta ja se tuli perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243