Hei,
Vakituiset tulot, ja tarvitsen lainan ja valmis maksamaan takaisin korkojen kera, max lyhennys 300€/kk.
4000 laina takaisin maksu korkojen kera
6
79
Vastaukset
- Anonyymi
Ehheheheheheheheheehee. Miksi kuukauden palkka pitää lainata ja miksi se pitää maksaa takaisin 2 vuodessa? Älä ota mainaa. Säästä. Mene töihin. Tee jotain. Sinulla ei ole varaa lainaan.
- AnonyymiUUSI
Huutamallako sinuun saa yhteyden?
- AnonyymiUUSI
Kannattaisiko mainita myös korkein mahdollinen maksuerä, lyhennysvaran lisäksi?
- AnonyymiUUSI
Ilmeisesti nämä huijaukset tuottavat tulosta kun näitä on yhä enenevässä määrin täällä näkyvissä.
HALOO HEI, 99% ON HUIJAUKSIA - AnonyymiUUSI
Sanonut jo sata kertaa ja sanon vielä kerran.
Lainanhakija ei sanele lainalle ehtoja. Ehdot sanelee lainan antaja, ja luulen että se on pankki, jos pankki on sanonut :"njet", niin siihen on tyytyminen. 4000€ on roskalainana aivan älyttömän iso. Se on äärimmäisen helppoa luvata esim. 1,5 vuoden ajan 300€ kuukaudessa, mutta käytännössä pahimillaan lainan antaja ei saa edes ekaa erää sovitusti. Jos sovitaan, että 14 kk ja 300€ niin se tuntuu liian helpolle ja hyvälle.... Hei miettikää!
Sit se juttu... Jos joku menee tähän juttuun, niin se 4000€ ei ei edes riitä sille jolle on luvattu tuo pääoma. Muutaman päivän päästä aloittajan kaltainen ihminen on pyytämässä lisää ja siitä voi tulla melkoinen kierre joka johta lainan antajan antautumiseen ja luopumiseen saatavistaan..... Helpompi antaa anteeksi kaikki kuin alkaa oikeusteitse taistelemaan tuulimyllyä vastaan. Edelleenkään en usko kahden yksityisen ihmisen kirjalliseen velkakirjaan ja sen voimaan oikeudessa.
Tämä on yksi syy miksi pankit ei edes käsittele näitä vedätyksiä.... 4000€ ulosannettavassa lainassa on jo käsittelykulut luokkaa 500€, eli lainan pitäisi olla ainakin 5000€......
Minulla on tuo 4000€, mutta myös yli 150 000€ arvoisen omat suunnitelmat joissa ei paljoa tuollainen 4000€ summa paina.
Miksi mä spämmään näitä keskusteluita tällä samalla matralla ehdoista on ytksinkertaisesti se, että kukaan ei menisi helppoon ja menettäiisi rahaa tälläiseen paskaan vertaislainnan.- AnonyymiUUSI
Kummastelen, että joku kirjoittaa ihan tosissaan enemmän tai vähemmän asiallisia vastauksia kaikenlaisten pellejen koemielessä kirjoittamiin "lainahakemuksiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa7017843Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465611HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3043000Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki472809- 1812563
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92180- 252015
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121872Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1411762Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111658