Petyit siihen miten pahasti petyin sinuun. Minähän se päätin, ettei meitä tullut.
Joo, tiedän että petyit
22
424
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on. Särjit minut. Miehelle
- Anonyymi
Ohi. Aloitus on naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi. Aloitus on naisen.
Väärin. Mieheltä naiselle aloitus.
T. Aloittaja mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Aloittaja miesMihin sinä oikeasti petyit meissä? Tai teissä? Mitä hän teki väärin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Aloittaja miesEi riitä tuo aloitus. Selvennä.
- Anonyymi
Minutkin naisen särki. Sydän on rikki. Koskaan se ei enää korjaannu.
- Anonyymi
Mikä minussa ei riittänyt?
- Anonyymi
Naputtimen koko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naputtimen koko.
Öhh??
- Anonyymi
Koska sä oot oikeasti itkupilli nössö
NS kunnon ihminen... Suunnilleen yks Jumala kuva.
Ja minä lain väärällä puolen kauan sitten
En saa veren tahrimaa historiaani muutettua.
Se pilaa aina kaikki rakkaudet elämässäni...
Kauan olen pakoillut
Niin ei voi tullakkasn .. ikinä. Sori
Naiselta Miehelle - Anonyymi
Ihan vaan mielenkiinnosta, mikä sun pointti? Vai ootko joku 15 v, jolle on tärkeää "kumpi jätti"? Sivusta
- Anonyymi
Petyin suhun kyllä, koska olit kohtuuton ja syyttelit, vaikka tein parhaani.
Eli sulla ei ollut aitoa syytä pettyä.
Ne asiat ei liittyneet meidän väliseen ihmissuhteeseen edes mihin sinä petyit. Et voi sen perusteella mittailla toista suhteeseen.
T. Nainen - Anonyymi
Ja nyt on mukava kostaa mulle niin että lähtee kohta kaikki taas alta.. T. Nainen
- Anonyymi
Et ole normaali tervejärkinen koska kostat tietyllä tavalla.
- Anonyymi
Toivon, että saat maailmalla olevan, ihan uuden geeniterapian joka lisää tuntuvasti voimaa ja lihasmassaa, ja reippaasti Harvian osakkeita kaiken lisäksi, ihan hyvää hyvyyttä ja pelkkä hymy riittää, 🥰🥰 ja, samat edut kaikille omaisillesi, 🥳🥳 N
- Anonyymi
Itken joka päivä julmuuttasi.
- Anonyymi
Oikeastaan minun ongelmat liittyivät siihen kun en pystynyt tekemään töitä. Mutta sitä en tiedä kuka keksi sen, että työpaikoissa oli sitä kautta rantain kerrontaa!
- Anonyymi
Sitä samaa toistoa oli aivan liian paljon!
- Anonyymi
Jaa tämä on sitten taas tämä pitkäaikaistyötön..
- Anonyymi
Ja, Itsensä Jeesus Kristuksen voimalla ja sanoilla, pesen KAIKKI syntisi pois ja omaisten myös, ja, nyt sinä ja omaisesi olette täysin synnittömiä, N 🥰🥰
- Anonyymi
Näinpä sä vain pelleilet ihmisten kanssa olet aivo vammainen ihminen tai ainakin moni on hei ihmiset rupekaa seuraamaan toisianne näätte kuinka tyhmästi jotkut käyttäytyvät ei ole mitään arvoa toista kohtaan niinkuin oli 1970 luvullu kaikki ovat nykyään kuin pikkulapsia vaikka ovat aikuisia työhön pitää tulla jämptisti ei torkuteta aamuisin vaan herätään heti hommiin ottakaa ihmiset itseänne niskasta kiinni
- Anonyymi
Anteeksi etten ollut semmoinen kuin olisit halunnut. Kyllä sinä sen oikean löydät. Olet kaunein koskaan näkemäni nainen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415793
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753