välttelemään sua loppuelämäni. Aiotko asua kaupungissa vielä pitkään?
Mietin miten onnistun
23
390
Vastaukset
- Anonyymi
Muutan maalle
-Uuno - - Anonyymi
En tiedä. On muuten todellla vastenmielinen ja epäviihtyisä kaupunki. En vain tiedä mitä haluan tilalle.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulle?
Ehkä.
- Anonyymi
Miksi vastenmielinen ja epäviihtyisä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vastenmielinen ja epäviihtyisä?
Olisiko se niin, että tämä palstasetä on ns persona non grata
- Anonyymi
En tässä kaupungissa
- Anonyymi
Haminassa loppuikäni oli töitä tai ei täs on alkan jo tottuun tähän joutenoloon ei sillai tartti edes töitä itsen takia ainoa järkevä syy sille olis sais auton laitettua vois nähä poitsua useammin ja näin mä ressaan entistä enemmän niiden töissäkäyvien miesten hermoja kun saavat töissä ollessaan miettiä omia tekemisiään pienesä sieväsä että onko tyttöystävän tarvetta olla uskollinen mulle on nää enemmän etua työttömyydestä ihan noi muistutuksena jos luulitte mun elämää jotenkin haittaavan että olen työtön kerkesin nää oppia että vähemmän tekemistä mulla töissä ollessa oli kun kotona ollessa
- Anonyymi
Lopun ikää mut vaihdan kaupunkia kyllä
- Anonyymi
Yritän tappaa itseni koska siihenhän sinä ja kaverisi pyritte
- Anonyymi
Ei ole kavereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kavereita
Ollenkaan kavereita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollenkaan kavereita?
Ei siinä kaupungissa varsinaisesti. Ei ole mahdollista pitää yllä ystävyyssuhteita ajan puutteen takia. Saati muita suhteita. En käy siellä juuri enää muuta kuin pakolliset. Joten sikäli aloitus oli tyhmä ja turha. Ja ikävää tuo, jos olet kohdannut väärinkohtelua. En usko että kukaan tuollaiseen varmaan on pyrkinyt tutuistasi. Toivottavasti ainakaan.
Öitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollenkaan kavereita?
Olisiko se sinun suurin fantasia elämässä, palstasedältä utopistisesti kyselevä uuno?
- Anonyymi
Tuskin ainakaan yksinäni oon täältä minnekään lähdössä eli loppuelämä täällä varmaan
- Anonyymi
On se elämä vaikeaa, kun täytyy energiaa tuhlata välttelyyn.
- Anonyymi
Ei tarvi vältellä..
- Anonyymi
Sinä sensijaan et asu kaupungissa, koska et tiedä, että toiseen törmääminen vahingossa on aika epätodennäköistä.
- Anonyymi
Aion, jos hautuumaalle pääsee 😚😚😚
- Anonyymi
ei täällä voi asua. muutama vuosi aikaa päättää mihin asettuu.
- Anonyymi
No mutta sehän voi olla myös palstasetä vaihtoehto, että jaat koko kaupunnin kahtia ns
- Anonyymi
En edes asu kaupungissa.
- Anonyymi
Asun lopun elämäni mä olen omissa oloissani
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535986
- 755339
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773