Minä tein aika suuren investoinnin tekonaiseen

Anonyymi-ap

Ja ei ollu ihan halpa. Hintaa tytölle tuli yli 3600e. Jenkkilästä tilasin. Eikä ole läppä tämä
Mulle nuo aito ihmiset piisaa. En enää lähe suhteeseen.

20

280

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä sun olis kannattanut mennä tolla rahalla psykoterapiaan tai opettelemaan tunnetaitoja.
      Kertoo aika paljon miehestä, jos mies pitää naista vain pantavana nukkena. Roolileikit toki on asia erikseen, jos kummallakin on halu leikkiä.
      Toivottavasti jossain vaiheessa hoidat mielenterveytesi kuntoon jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Pitääkö hän naista pantavana nukkena jos nyt osti nuken.
        sivusta

• Anonyymi

Oletko juuri niitä naisia jotka aiheuttavat miehille traumoja. Tarpeettoman ilkeä ja arvosteleva, mielenterveyden asiantuntija jonka omat seksuaaliset mieltymykset on tietenkin oikeita.
        sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko juuri niitä naisia jotka aiheuttavat miehille traumoja. Tarpeettoman ilkeä ja arvosteleva, mielenterveyden asiantuntija jonka omat seksuaaliset mieltymykset on tietenkin oikeita.
        sivusta

In some matter maybe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitääkö hän naista pantavana nukkena jos nyt osti nuken.
        sivusta

Taisit aloittaja vastata omaan kysymykseesi ns. Aika kulahtanutta tämä näytelmä kun kommentoit kiihtyneenä itsesi kanssa. Ikäänkuin käytät lukijoita välineenä tähän..hommeliin vai miten sen nyt nätisti muotoilisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Kuinkakohan monen miehen elämän ja psyykkeen ajattelit pilata ennen hoitoon hakeutumista? Jos jo tunnet itsesi niin olisiko aika suojella muita itseltäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

In some matter maybe?

You shoul study Finnish! You are very vulnerable if you cant speak local language.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

You shoul study Finnish! You are very vulnerable if you cant speak local language.

At ease big buddy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinkakohan monen miehen elämän ja psyykkeen ajattelit pilata ennen hoitoon hakeutumista? Jos jo tunnet itsesi niin olisiko aika suojella muita itseltäsi?

Some of them wan’t to be abused? En voi olla nauramatta tätä feikkivuoropuhelua myöskään siitä syystä, että osaan arvata joidenkin pitävän jopa tällaista autenttisena keskusteluna kunhan siihen liittyy muka joku nainen se on pääasia🥱

• Anonyymi

...niin surullista!

• Anonyymi

Hyvin toimittu.Miksi jahdata saamatonta jos kerta korvike löytyy.Kivoja hetkiä.

• Anonyymi

Pitkän pennin olet siihen laittanut. Onhan niitä halvempiakin leluja. No, onnea kuitenkin.

• Anonyymi

Varmasti ihanaa sulla ja sun nukella.
      Ihana rakkauden hien ja lateksin yhteistuoksu.

• Anonyymi

En ymmärrä kuka sellaisen rohjakkeen haluaa, mutta onneksi minun ei tarvitsekaan ymmärtää. Itse olisin ostanut sellaisen "suihinottolaitteen", jos olisin mies. Vähemmän creepy ja tilaa vievä kuin nukke. Mutta siis onnea toki aloittajalle, vaikka minä en valintaa tajuakaan

• Anonyymi

Minusta nukkea paneskekeva mies on vaan vähän säälittävä.
      Jos mies on kiva ja suhteellisen normaali mielenterveydeltään, niin kyllä hänen kanssa voi asioista sopia. Toteuttaa miehen fantasiaa vaikka makaamalla passiivisena, jos se on miehelle se kiihottava juttu.
      Asian avain on siinä, että kaksi aikuista kohtelevat toisiaan hyvin ja ottavat toisen huomioon. Ymmärtävät, että rivo seksifantasia on vain fantasia. Että mies ei ikinä oikeassa elämässä raiskaisi sammunutta naista.
      Mutta asia tietysti muuttuu, jos ei ole edes alkeellisia sosiaalisia taitoja ja ottaa oppinsa joltain A. Tasalta.

• Anonyymi

Hyvä kuule yliherkkyyksistä kärsiville miehille myös tuommonen nukke.Eipä haise muu kuin omat eritteet.👌

• Anonyymi

..Tatelta..

• Anonyymi

Olen aidosti pahoillani tilanteesi vuoksi.

• Anonyymi

Huono trolli.

• Anonyymi

kuinka niin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      156
      6022
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5349
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4355
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3398
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3000
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2099
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2015
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe