Ja ei ollu ihan halpa. Hintaa tytölle tuli yli 3600e. Jenkkilästä tilasin. Eikä ole läppä tämä
Mulle nuo aito ihmiset piisaa. En enää lähe suhteeseen.
Minä tein aika suuren investoinnin tekonaiseen
20
280
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä sun olis kannattanut mennä tolla rahalla psykoterapiaan tai opettelemaan tunnetaitoja.
Kertoo aika paljon miehestä, jos mies pitää naista vain pantavana nukkena. Roolileikit toki on asia erikseen, jos kummallakin on halu leikkiä.
Toivottavasti jossain vaiheessa hoidat mielenterveytesi kuntoon jossain vaiheessa.- Anonyymi
Pitääkö hän naista pantavana nukkena jos nyt osti nuken.
sivusta - Anonyymi
Oletko juuri niitä naisia jotka aiheuttavat miehille traumoja. Tarpeettoman ilkeä ja arvosteleva, mielenterveyden asiantuntija jonka omat seksuaaliset mieltymykset on tietenkin oikeita.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko juuri niitä naisia jotka aiheuttavat miehille traumoja. Tarpeettoman ilkeä ja arvosteleva, mielenterveyden asiantuntija jonka omat seksuaaliset mieltymykset on tietenkin oikeita.
sivustaIn some matter maybe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö hän naista pantavana nukkena jos nyt osti nuken.
sivustaTaisit aloittaja vastata omaan kysymykseesi ns. Aika kulahtanutta tämä näytelmä kun kommentoit kiihtyneenä itsesi kanssa. Ikäänkuin käytät lukijoita välineenä tähän..hommeliin vai miten sen nyt nätisti muotoilisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaKuinkakohan monen miehen elämän ja psyykkeen ajattelit pilata ennen hoitoon hakeutumista? Jos jo tunnet itsesi niin olisiko aika suojella muita itseltäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
In some matter maybe?
You shoul study Finnish! You are very vulnerable if you cant speak local language.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You shoul study Finnish! You are very vulnerable if you cant speak local language.
At ease big buddy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkakohan monen miehen elämän ja psyykkeen ajattelit pilata ennen hoitoon hakeutumista? Jos jo tunnet itsesi niin olisiko aika suojella muita itseltäsi?
Some of them wan’t to be abused? En voi olla nauramatta tätä feikkivuoropuhelua myöskään siitä syystä, että osaan arvata joidenkin pitävän jopa tällaista autenttisena keskusteluna kunhan siihen liittyy muka joku nainen se on pääasia🥱
- Anonyymi
...niin surullista!
- Anonyymi
Hyvin toimittu.Miksi jahdata saamatonta jos kerta korvike löytyy.Kivoja hetkiä.
- Anonyymi
Pitkän pennin olet siihen laittanut. Onhan niitä halvempiakin leluja. No, onnea kuitenkin.
- Anonyymi
Varmasti ihanaa sulla ja sun nukella.
Ihana rakkauden hien ja lateksin yhteistuoksu. - Anonyymi
En ymmärrä kuka sellaisen rohjakkeen haluaa, mutta onneksi minun ei tarvitsekaan ymmärtää. Itse olisin ostanut sellaisen "suihinottolaitteen", jos olisin mies. Vähemmän creepy ja tilaa vievä kuin nukke. Mutta siis onnea toki aloittajalle, vaikka minä en valintaa tajuakaan
- Anonyymi
Minusta nukkea paneskekeva mies on vaan vähän säälittävä.
Jos mies on kiva ja suhteellisen normaali mielenterveydeltään, niin kyllä hänen kanssa voi asioista sopia. Toteuttaa miehen fantasiaa vaikka makaamalla passiivisena, jos se on miehelle se kiihottava juttu.
Asian avain on siinä, että kaksi aikuista kohtelevat toisiaan hyvin ja ottavat toisen huomioon. Ymmärtävät, että rivo seksifantasia on vain fantasia. Että mies ei ikinä oikeassa elämässä raiskaisi sammunutta naista.
Mutta asia tietysti muuttuu, jos ei ole edes alkeellisia sosiaalisia taitoja ja ottaa oppinsa joltain A. Tasalta.- Anonyymi
Hyvä kuule yliherkkyyksistä kärsiville miehille myös tuommonen nukke.Eipä haise muu kuin omat eritteet.👌
- Anonyymi
..Tatelta..
- Anonyymi
Olen aidosti pahoillani tilanteesi vuoksi.
- Anonyymi
Huono trolli.
- Anonyymi
kuinka niin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773