Onko hän missä ja kenen kanssa
Aina sitä pohtii et
15
336
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipa sitä voi noinkin elämänsä käyttää
- Anonyymi
Tämä palstamies kuuluu lie siihen lajityyppiin, joka soittelisi kotiin kymmenisen kertaa päivässä varsinkin jos emäntä kertoo aikovansa kahville tai kaupoille ym. Silloin on tärkeää tietää näitä turvallisuuteen liittyviä asioita, eli oletko jo kotona jne. Ymmärrät kyllä varmaan mihin viittaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palstamies kuuluu lie siihen lajityyppiin, joka soittelisi kotiin kymmenisen kertaa päivässä varsinkin jos emäntä kertoo aikovansa kahville tai kaupoille ym. Silloin on tärkeää tietää näitä turvallisuuteen liittyviä asioita, eli oletko jo kotona jne. Ymmärrät kyllä varmaan mihin viittaan
Ymmärrän.
- Anonyymi
Yksin kotona. Alan kohta töihin.
- Anonyymi
Sama mies joka lähti pari tuntia sit liikkeelle? Kuitenkaan en tiedä onko yksineläjä ? Pohditko kuten aloituksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mies joka lähti pari tuntia sit liikkeelle? Kuitenkaan en tiedä onko yksineläjä ? Pohditko kuten aloituksessa?
Nainen olenkin, työn lomasta.
- Anonyymi
Niin, sitä se kaipuu teettää. Se syö naista, kun ei tiedä, eikä voi kysyä. On vain yritettävä pysyä järjissään, en häntä omista vaikka tahtoisin.
- Anonyymi
Hänestä tiedä, mutta itse tietää missä on ja kenen kansa.
- Anonyymi
Minulla ei ole tapana pohtia missä toinen kulkee.
- Anonyymi
Epätoivoista vaikuttaaa olevan meininki, peli taitaa olla pelattu jos toista ei kiinnosta kertoa
- Anonyymi
Ei kyllä käy oikeastaan koskaan mielessä.
- Anonyymi
Eipä ole tullut mieleenkään. Toivottavasti on onnellinen, missä sitten onkin.
- Anonyymi
Aina?
- Anonyymi
Todennäköisesti hän on baarissa tipujahdissa.
- Anonyymi
Ja mulle kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763