SDP Lindman hymyilee leveästi, vasemmistolainen apupyörä Keskusta syö persuja.

Anonyymi-ap

Päästään taas nauttimaan vasemmiston laina-ja verohanojen avauksesta. Keskustan kannatus sataa SDP mukaan suoraan vasemmiston laariin.

16

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähellä meitä oleva sisarpuolueemme lähestyy VKKn kohtaloa.

• Anonyymi

Ei tykkimies ole ihan oikea johtaja, ei sinne päinkään. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Ei ole muuten korpraali Stubbikaan oikea johtaja. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
        Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
        Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa.

Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.

Ei muodollinen asema kenestäkään oikeaa johtajaa tee. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?

Johditko ihan itse vaalikampanjasi? Se oli varsinainen suksee ja menestys de facto;-))))))))

• Anonyymi

SDPllä tuhannen taalan paikka, voi pelata vasemmisto keskustalla tai kokoomuksella ja saa läpi kaikki tavoitteensa nopeasti. Kepu taipuu mihin vaan "aluepoliittisella" rahan jaolla.

• Anonyymi

Meinaatko että kapteeni vs. tykkimies? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

SDP on kova valtit käsissään ja kepulla pakkopullaa mennä taas apupyöräksi.

• Anonyymi

Itseasiassa punamultapohjan todennäköisyys kasvoi tuoreen gallupin perusteella olennaisesti. Ja mikäli sekä Keskustan että SDP:n kannatukset jatkavat kasvu-urillaan, niin pian voidaan olla tilanteessa, jossa SDP, Keskusta sekä RKP voisivat muodostaa seuraavan hallituksen. Tämä kasvattaisi eittämättä myös RKP:n kannatusta, koska nykyinen hallituspohja ei ole ollut RKP:n kannattajille todellakaan mieluisa valinta. Ei vihervassareita, ei persuja, ei Kokoomusta vaan vanha tuttu hyvinvointiyhteiskunnan rakentajakaksikko SDP & Keskusta.

Tällä hetkellä SDP:n, Keskustan ja RKP:n yhteenlasketut kannatukset ovat yhteensä 45,8 %. 50 %:n rajaan ei siis ole matkaa kuin 4,2 %-yksikköä.

• Anonyymi

Ei kuulu tämän palstan aiheeseen.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

• Anonyymi

Kaikkonen osoitti jo valmiutta jatkaa vasemmiston vahvasti viitoittamalla linjalla.

• Anonyymi

Sdp hamuaa lisää karvakämmeniä patojen ääreen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5328
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2256
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      43
      1675
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      36
      1265
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      105
      1001
    Aihe