Päästään taas nauttimaan vasemmiston laina-ja verohanojen avauksesta. Keskustan kannatus sataa SDP mukaan suoraan vasemmiston laariin.
SDP Lindman hymyilee leveästi, vasemmistolainen apupyörä Keskusta syö persuja.
16
171
Vastaukset
- Anonyymi
Lähellä meitä oleva sisarpuolueemme lähestyy VKKn kohtaloa.
- Anonyymi
Ei tykkimies ole ihan oikea johtaja, ei sinne päinkään. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Ei ole muuten korpraali Stubbikaan oikea johtaja. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa.Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.
Ei muodollinen asema kenestäkään oikeaa johtajaa tee. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?
Johditko ihan itse vaalikampanjasi? Se oli varsinainen suksee ja menestys de facto;-))))))))
- Anonyymi
SDPllä tuhannen taalan paikka, voi pelata vasemmisto keskustalla tai kokoomuksella ja saa läpi kaikki tavoitteensa nopeasti. Kepu taipuu mihin vaan "aluepoliittisella" rahan jaolla.
- Anonyymi
Meinaatko että kapteeni vs. tykkimies? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
SDP on kova valtit käsissään ja kepulla pakkopullaa mennä taas apupyöräksi.
- Anonyymi
Itseasiassa punamultapohjan todennäköisyys kasvoi tuoreen gallupin perusteella olennaisesti. Ja mikäli sekä Keskustan että SDP:n kannatukset jatkavat kasvu-urillaan, niin pian voidaan olla tilanteessa, jossa SDP, Keskusta sekä RKP voisivat muodostaa seuraavan hallituksen. Tämä kasvattaisi eittämättä myös RKP:n kannatusta, koska nykyinen hallituspohja ei ole ollut RKP:n kannattajille todellakaan mieluisa valinta. Ei vihervassareita, ei persuja, ei Kokoomusta vaan vanha tuttu hyvinvointiyhteiskunnan rakentajakaksikko SDP & Keskusta.
Tällä hetkellä SDP:n, Keskustan ja RKP:n yhteenlasketut kannatukset ovat yhteensä 45,8 %. 50 %:n rajaan ei siis ole matkaa kuin 4,2 %-yksikköä.
- Anonyymi
Ei kuulu tämän palstan aiheeseen.
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Kaikkonen osoitti jo valmiutta jatkaa vasemmiston vahvasti viitoittamalla linjalla.
- Anonyymi
Sdp hamuaa lisää karvakämmeniä patojen ääreen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730