SDP Lindman hymyilee leveästi, vasemmistolainen apupyörä Keskusta syö persuja.

Anonyymi-ap

Päästään taas nauttimaan vasemmiston laina-ja verohanojen avauksesta. Keskustan kannatus sataa SDP mukaan suoraan vasemmiston laariin.

16

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lähellä meitä oleva sisarpuolueemme lähestyy VKKn kohtaloa.

• Anonyymi

Ei tykkimies ole ihan oikea johtaja, ei sinne päinkään. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Ei ole muuten korpraali Stubbikaan oikea johtaja. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
        Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä VKK Ossi, jäi urallaan ylilutiksi, mutta Kapi peräti Kapiksi. HO HOO, HO HOO;-))
        Eikö aamu ala ihanasti, kun uutisissa kerrotaan "SDP on taas Suomen suurin puolue kannatusmittauksessa". Pienpuolue VKK ei näkynyt ollenkaan kannatusmittauksessa.

Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas ulkona kuin lintulauta tai Tursu, ihan sinulle tiedoksi, Stubb on Suomen puolustusvoimien YLIpäällikkö. Tosin olithan sinäkin YLIluti ennen kun lemppasivat ulos.

Ei muodollinen asema kenestäkään oikeaa johtajaa tee. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä osaan Kapi johtaa. Olen erittäin harjaantunut siinä. HO HOO, HO HOO! Sotket nyt puolueet tähän. Millä perusteella?

Johditko ihan itse vaalikampanjasi? Se oli varsinainen suksee ja menestys de facto;-))))))))

• Anonyymi

SDPllä tuhannen taalan paikka, voi pelata vasemmisto keskustalla tai kokoomuksella ja saa läpi kaikki tavoitteensa nopeasti. Kepu taipuu mihin vaan "aluepoliittisella" rahan jaolla.

• Anonyymi

Meinaatko että kapteeni vs. tykkimies? HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

SDP on kova valtit käsissään ja kepulla pakkopullaa mennä taas apupyöräksi.

• Anonyymi

Itseasiassa punamultapohjan todennäköisyys kasvoi tuoreen gallupin perusteella olennaisesti. Ja mikäli sekä Keskustan että SDP:n kannatukset jatkavat kasvu-urillaan, niin pian voidaan olla tilanteessa, jossa SDP, Keskusta sekä RKP voisivat muodostaa seuraavan hallituksen. Tämä kasvattaisi eittämättä myös RKP:n kannatusta, koska nykyinen hallituspohja ei ole ollut RKP:n kannattajille todellakaan mieluisa valinta. Ei vihervassareita, ei persuja, ei Kokoomusta vaan vanha tuttu hyvinvointiyhteiskunnan rakentajakaksikko SDP & Keskusta.

Tällä hetkellä SDP:n, Keskustan ja RKP:n yhteenlasketut kannatukset ovat yhteensä 45,8 %. 50 %:n rajaan ei siis ole matkaa kuin 4,2 %-yksikköä.

• Anonyymi

Ei kuulu tämän palstan aiheeseen.

• Anonyymi

Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.

• Anonyymi

Kaikkonen osoitti jo valmiutta jatkaa vasemmiston vahvasti viitoittamalla linjalla.

• Anonyymi

Sdp hamuaa lisää karvakämmeniä patojen ääreen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1528
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      816
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe