halusin vaan sanoa, että olet ollut mielessäni koko aamun. Sinussa on jotain sellaista, mikä saa mut hymyilemään pelkästä ajatuksesta sinusta. Toivon, että sun päivä on täynnä hyvää fiilistä, onnistumisia ja pieniä ilonhetkiä ja että välillä pysähdyt muistamaan, kuinka paljon merkitset mulle.
Odotan jo hetkeä, kun saan nähdä sun hymyn taas.
Pidä hyvä päivä – mä ajattelen sua.
Hei sinä ihana
9
383
Vastaukset
- Anonyymi
Olisitpa minun hän jota näin pitkästä aikaa eilen.
- Anonyymi
Näkikö hän sinut? Eilen satuin ( nainen ) huomata kävellessä kun eilen joku mies katsoi autosta pitkään (pelkääjän paikalta) mietin että oliko tuttu,en saanut selvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sinut? Eilen satuin ( nainen ) huomata kävellessä kun eilen joku mies katsoi autosta pitkään (pelkääjän paikalta) mietin että oliko tuttu,en saanut selvää.
Olen nainen ja me ihan moikattiin ja vaihdettiin pari sanaa.
- Anonyymi
Onko aloittaja mies?
- Anonyymi
Jos katsoit silmiini olisit nähnyt jo kaipuun niissä ja kuullut myös..
- Anonyymi
No hyvä
- Anonyymi
Kenelle tämä menee? Tuntomerkkejä.😚
- Anonyymi
Samat on fiilikset myös eräästä
Ja hymyilen kun mietin häntä.
Varmaan pian taas kohdataan 🙂
Mukavaa loppupäivää sinne.
Näkemisiin ☺️ - Anonyymi
Hymyillyt hyvinä päivinä jutuille itsekseen. Peilistä on aina katsonut silloin onnellinen ihminen.
Toivon hänelle myös ihanaa päivää, hymyä ja odotan kohtaamistamme. Olisipa se jo kesällä. Tahtoisin sitä. Rakas.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566022
- 755349
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753740Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603398- 443000
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582099- 462015
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773