Love Island Suomi

Anonyymi-ap

Miksi tuonne lähetetään henkilöitä joiden psyyke ei kestä tuota menoa ? Aikuiset ihmiset itkeä pillittää, kun ovat muutaman viikon pois kotoa ja osa lyhemmänkin aikaa. Hyvä, kun Patrik pudotti tuon Oonan pois. Muija itse kertoi ettei ole syvempiä tunteita ja sitten alkoi syyttää Patrikia kaikesta mahdollisesta.

34

867

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lapset leikkii, kännissä nussivat toisiaan. Ovat muka tähtiä. Tekevät muksun eroavat ja taas uusi ukko tai akka kehiin. muksuja sinne ja tänne. Ei hyvältä näytä. Toivottavasti nuoret eivät haaveile tuollasesta elämästä, vaan opiskelevat kunnon ammatin.

• Anonyymi

Ihan järkyttävä ohjelma. Uusavuttomia reppanoita. Tai mielenterveys potilaita kukaan järkevä ja fiksu ei mene telkkariin nussimaan.

• Anonyymi

Haluu hinnalla millä hyvänsä telkkariin nolaavat itsensä on tainut jäädä punainen pilleri ottamatta

• Anonyymi

Puhut nyt eri ohjelmasta.

• Anonyymi

Tämäkin on ilmeisesti ohjema, josta nämä pissis-tytöt ja pissis-pojat yrittää päästä tyrkkyjulkimoiksi. Ärsyttää, kun sitä esitetää joka päivä ja sama jakso pyörii kolme kertaa päivässä. Sitten samat viikon aikana tulleet jaksot esitetään vielä uudelleen sunnuntaina putkeen. Nykyisin ohjelmatarjonta tv:ssa on niin ala-arvoista.

• Anonyymi

Kyllä ohjelmatarjonta on heikkoo uusintoja samat monernkertaan ei järkee!!

• Anonyymi

Nyt on ohjelma saanut tasoisensa juontajankin eli Niko Saarisen.

• Anonyymi

Siin kuka haluu nikon piipittävää ääntä kuunnelle surkea homppeli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siin kuka haluu nikon piipittävää ääntä kuunnelle surkea homppeli.

Paljon kimeämpi ääni niillä naikkosilla on, mutta tuolla ryyppäämisellä muuttuu kyllä römeäksi :D

• Anonyymi

Ei se niin helppoa ole. Siksi tosi-tv-ohjelmilla on psykologitkin palkkalistoilla.

• Anonyymi

Pitääkö olla tälläsia ohjelmia?? Siis vasite lähdeyään sekoilee kännää!!! En 😓

• Anonyymi

Suurimmalle osalle näyttää olevan pelkkää kärsimystä. Myös katsojille.

• Anonyymi

Kyllä. Ei Nikon taidot oikein riitä. Jäykkää menoa.

• Anonyymi

Olin kanssa yllättynyt kuinka huonoa oli juontaminen
        Vaikka tyyppinä ihan jees

• Anonyymi

Suurin osa on tissittömiä naisia. Tissitön ei kiihota.

• Anonyymi

Aivan hieno ohjelma. Antaa nuorille hyviä esimerkkejä miten ei suhteissa pidä edetä tai toimia. On turhan kitisijöitä, on eri kulttuurista jne katsokaa ja miettikää miksi asiat eivät aina toimi.

• Anonyymi

Eihän ne tee kuin naivat keskenään ja itkevät. Koko ohjelma on täyttä paskaa ja huonoa esimerkkiä nuorisolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne tee kuin naivat keskenään ja itkevät. Koko ohjelma on täyttä paskaa ja huonoa esimerkkiä nuorisolle.

Kerrankin samaa mieltä olen tuostakin ohjelmasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan tänä vuonna ole mennyt noin. Tavat ovat siistiytyneet.

• Anonyymi

Älkää vaan äänestäkö Juliaa ja Henriä voittoon. Julia on jäykkä kuin rautakanki eikä suhde tule kestämään.

• Anonyymi

Mikä äänestys? Ohjelma kuvattu viime vuonna eli silkka kusetus....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä äänestys? Ohjelma kuvattu viime vuonna eli silkka kusetus....

Kyllä sitä saa äänestää vieläkin.

• Anonyymi

Julia on täysin feikki.

• Anonyymi

Julia on naama väärällään kokoajan. Totinen tapaus. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Luuleeko toi Iris todella pärjäävänsä missikisoissa ?

• Anonyymi

Paljaat perseet ämmillä ällöttäviä, levittävät bakteereitaankin joka paikkaan kun naru pyörii molemmissa rei'issä, laittakoot housut tai edes normaalit bikinit/uikkarit jalkaan.

• Anonyymi

Patrik ja Emilia. Niiden olis kuulunu voittaa.

• Anonyymi

Pitihän se arvata että Peppiina eros. Turhaa uhriutumista muutamasta heitosta. Menetti hyvän miehen.

• Anonyymi

Tukevampihan tuo Emilia oli eikä vetänyt herneitä nenään.

• Anonyymi

Peppiina oli niin teennäinen tyrkky. En ihmettele yhtään että erosi jo. Lisäksi tuo mielensäpahoitus joistakin sanomisista oli kyllä taas niin naurettavaa. Missä maailmassa nykyään eletään. Mitään ei kestetä.

• Anonyymi

Tuo mies tarvitsee tasapainoisen aikuisen naisen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mies tarvitsee tasapainoisen aikuisen naisen

Kyllä. Benkku todellakin tarvitsee tasapainoisen kumppanin eikä mitään kitisevää muikkelia että huomaa minut.halaa mua, kehu mua, rakasta mua.

• Anonyymi

Juontaja on julkkis. Osa jo kilpailijoista pikkujulkkuja ja loput haluaa julkuiksi. Eikö riitä perustelut ?

• Anonyymi

Pois koko ohjelma telkkarista ja ei ole mitään hyvää esimerkkiä teiniikäisille, ketkä juuri silmät Tapiolaan katsovat tätäkin ohjelmaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2257
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1830
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1517
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      30
      1325
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1170
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1143
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      887
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      820
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      732
    Aihe