Meillä on kaksi ongelmaa

Anonyymi-ap

Paavo ei ole enää jäsenemme ja Ossia ei päästetä ovesta sisään.

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt voikin sitten liittyä Kepuun.

• Anonyymi

Paavo ja Ossi on ongelmajätettä suomettuneisuuden ja rähmällään neuvostoliittoon olon ajoilta. Molemmat voisi kyllä museoida, ei niitä enää montaa ole jäljellä.

• Anonyymi

Isänmaallisia, harkitsevia ja kokonaisnäkemyksen omaavia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isänmaallisia, harkitsevia ja kokonaisnäkemyksen omaavia ihmisiä.

Moni Johan Bäckmanilainen ja littumaalainen tursulainen ajattelee juurikin noin, heillä ei ole isänmaata, ainoastaan sokea kissanpennun usko kremliin.

• Anonyymi

Väyrystä kyrsii Keskustan kova nousu, raukka ei ymmärrä, että hänen ero keskustasta nostaa Keskustan taas uuteen nousuun. Väyrysellä sopisi paremmin vaihtoehtoinen puolue VKK ja litteän maan ihmeet. Sinällään huvittavaa, että kun jenkit meni Apollolla ensimmäisinä kuuhun, niin maailmassa oli sellainen organisaatio kuin Litteään maahan uskovat ja jäseniä silloin oli satoja tuhansia ympäri maaPALLOA. Apollon laskeutumisen jälkeen ilmoitti Litteän maan suurvisiiri, että ehkä joutuvat tarkastelemaan uudestaan näkemyksiään. Meillä viesti ei ole vielä saavuttanut vaihtoehtomaapallolle puoluetta eli VKKta ja siellä Väyrysellä voisi olla edessä loistava tulevaisuus ja taas rähmälleen opetuslastensa kanssa.

• Anonyymi

HO HOO, HO HOO! Mikä valtaisa menestys Keskustalle ja tuskin kannatus nousee enää koskaan!

• Anonyymi

Molemmat on vaaleissa punnittu ja havaittu höyhenen keveiksi rapamahoistaan huolimatta.

• Anonyymi

Tämän ongelman hoitaa hetkessä aika.

• Anonyymi

Paavon on mennyt ongelma, sekosi venäjäänsä niin pahasti.

• Anonyymi

Ossi ei päässyt näissäkään vaaleissa ovista sisään, onneksi ei myöskään Väyrynen ja nyt venäjällä kaksi edustajaa vähemmän.

• Anonyymi

Mutta kumpikaan ei mehi enää, ikä teki jo tehtävänsä.

• Anonyymi

Keskustan nimi voisi olla puolueena Suomen ongelma.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe