haluan vain sanoa, miten paljon sinusta pidän, enemmän kuin sanat osaavat kunnolla kertoa. Ajattelen sinua usein ja toivon, että voisin juuri nyt olla lähelläsi, tuntea halauksesi, suudella sinua ja olla sylissäsi lämpimässä turvassa. Rakastan sitä, kuinka herkkä ja ajattelevainen olet. Sinun tapasi kuunnella, huomioida ja välittää saa sydämeni pakahtumaan onnesta. Olen niin kiitollinen siitä, että olet olemassa.
Rakas sinulle tämä
Anonyymi-ap
9
273
Vastaukset
- Anonyymi
Pusipusi mussu sinne toiseen päähän ❤️
- Anonyymi
Kiitos! ❤️
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
OLetko mies? Luulen, että olet nainen, vaikka toivoisin niin kovin, että olisit mies, ja juuri hän. Hän on "ilmoittanut", että näemme vielä, ainakin kerran.
n>m - Anonyymi
Lapsesi ovat kauheita.
- Anonyymi
älä hauku toisten lapsia täällä. mene vttuun täältä. sua kukaan kaipaa. Sivusta
- Anonyymi
äläkä vttu varsinkaan hauku mun lapsia. :).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä hauku toisten lapsia täällä. mene vttuun täältä. sua kukaan kaipaa. Sivusta
Sinunkin lapset
- Anonyymi
ihana oot kulta
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1505902
- 755329
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603378- 442980
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763