Se sinun suhde siihen toiseen ja sun välinpitämättömyys mun tunteita kohtaan. Jatkat vaan yhteydenpitoa kun tiedät miten rakastunut olen suhun. Etkä edes yritä lopettaa mun kaipaamista
Ahdistaa niin silmittömästi
14
261
Vastaukset
- Anonyymi
Jaha
- Anonyymi
Etkö koe mitään tunnontuskia
- Anonyymi
Miten voi olla välinpitämätön, jos itsekin kaipaa?
- Anonyymi
Et kertonut tästä, mistä voisi tiedä?
- Anonyymi
Teillä on siis keskusteluyhteys? Kerro hänelle miltä susta tuntuu se toinen henkilö ja mitä tunnet häntä kohtaan, sitten kaikki on hänen käsissään.
- Anonyymi
No jep. Ei kun nää aloittajat usein luulee että on kristallipallo..
- Anonyymi
Ollaan kumpikin. Mites sun suhde?
- Anonyymi
Vaikuttaa Palstasetä että sinulla itselläsi on patologinen suhde ja välinpitämättömyys itseäsi kohtaan. Järjellä varustettu ihminen "yhteyden" otoista huolinatta riuhtaisi itsensä irti eikä sekoilisi netissä menemään.
- Anonyymi
Paitsi että tämä ns palstasetä taitaa olla megaluokan skitso, joka ihan oikeasti kuvittelee olevansa suhteessa milloin kehenkin. En usko että siihen auttaa kuin lopullinen tilastoistapoisto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että tämä ns palstasetä taitaa olla megaluokan skitso, joka ihan oikeasti kuvittelee olevansa suhteessa milloin kehenkin. En usko että siihen auttaa kuin lopullinen tilastoistapoisto
Noin se hyvin todennäköisesti on.
- Anonyymi
Paraskin puhuja.
- Anonyymi
Yhteydenpitoa täällä vai oikeassa elämässä ??
- Anonyymi
Tämä ei liity mitenkään minuun.
- Anonyymi
Mitä yhteydenpitoa? Se asuu mun kanssa. Jo montakymmentä vuotta. Mites omas?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763