Haluaisin vaan sun lähelle
En jaksa kärsiä enää. Sano jo mulle vastaus IRL
Loppuis nämä tunteet
25
401
Vastaukset
- Anonyymi
Jaat sun kärsimystä koko suomelle.
- Anonyymi
Kannattaako sinun ukkomehto tulla tänne kärsimään jos nämä palstaäijän avaukset aiheuttaa näin intensiivisiä ajatuksia?
- Anonyymi
Sulle tekis hyvää psykoosi.
- Anonyymi
Onko sinulla yhtä paljon kokemusta aiheesta kuin aloituksen kirjoittaneella palstaäijällä? Miten meni tämä laini omasta mielestäsi? Minusta ois voinu mennä paremminkin. Tee
- Anonyymi
Kysy, niin vastaan.
- Anonyymi
Mikset itse lähesty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset itse lähesty
Olen lähestynyt. Tilanne nyt vaan on tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lähestynyt. Tilanne nyt vaan on tämä.
Et ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole
Sitten tämä palstasedän jodlaus ei ehkä mm siitä syystä ole sulle
- Anonyymi
Anteeksi rakas... Jännittää niin kovin.
- Anonyymi
Oletko miettinyt hömpsyä tai vastaavaa relaksanttia?
- Anonyymi
Mä mietin jo tänään hetken et kysyisin sulta suoraan, et onko tää tunne vaan mun päässä. Mut ei taida rohkeus riittää. Sanoja maistelin jo ja sun vakavaa ja odottavaa naamaa mietin.
- Anonyymi
Onko hänellä miehellä useinkin vakava naama?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hänellä miehellä useinkin vakava naama?
Ihan liian vakava mies, joskin hymy onkin sitten niin niin niin ihana.
- Anonyymi
Kyllä se sama tunne on munkin päässä mutta hitto kun koko ajan kalvaa ajatus että en haluu liikaa vaivata sua niin siks annan ristiriitaisia merkkejä vaikka yrittänyt lähiaikoina tuoda paremmin omaa kiinnostusta ilmi. En vaan jotenkin osaa luonnollisella tavalla kun niin paljon tunteita sua kohtaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sama tunne on munkin päässä mutta hitto kun koko ajan kalvaa ajatus että en haluu liikaa vaivata sua niin siks annan ristiriitaisia merkkejä vaikka yrittänyt lähiaikoina tuoda paremmin omaa kiinnostusta ilmi. En vaan jotenkin osaa luonnollisella tavalla kun niin paljon tunteita sua kohtaan.
No nyt kyllä osui! Siis just toi, sun käytös on ollut niin ristiriitaista! En aina tiiä et saako sua ees katsoa. Joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt kyllä osui! Siis just toi, sun käytös on ollut niin ristiriitaista! En aina tiiä et saako sua ees katsoa. Joo.
Saa katsoa tietenkin. Oon just halunnut paljon parempaa katsekontaktia sun kanssa ja tietty lähentyä muutenkin. Ollaan me tosin lähennettykin siitä aiemmasta tilanteesta mutta haluisin paljon enemmän ja huomaan samaa sustakin mutta hitto kun ei osaa luottaa omiin havaintoihin. En mä ennenkään pakkeja ole pelännyt niin en tiedä että miks en sun kohdalla saa kysyttyä numeroa vaikka haluisin tutustuu suhun paljon enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan liian vakava mies, joskin hymy onkin sitten niin niin niin ihana.
Aikuinen mies kirjoittelee irveestään kolmannessa persoonassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies kirjoittelee irveestään kolmannessa persoonassa
Joo ja sun äiti on maailman sydämellisin nainen.
- Anonyymi
Minulla on valtava läheisyyden kaipuu. Saisit läheisyyttä kyllästymiseen asti.
Mieheltä- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Yhdistetäänkö 😂?
- Anonyymi
Sinä et antanut minulle vastauksia. Kärsi vaan.
- Anonyymi
Olen antanut
- Anonyymi
Sulla ei taida olla kaikki ihan okei jos tivaat ns tyhjältä seinältä vastauksia tai tältä palstaäijältä varsinkaan ja kirjoittelet ihan pöyröitä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535976
- 755329
- 994355
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753730Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603388- 442990
- 152347
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 462005
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381773