Loppuis nämä tunteet

Anonyymi-ap

Haluaisin vaan sun lähelle
En jaksa kärsiä enää. Sano jo mulle vastaus IRL

26

525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jaat sun kärsimystä koko suomelle.

• Anonyymi

Kannattaako sinun ukkomehto tulla tänne kärsimään jos nämä palstaäijän avaukset aiheuttaa näin intensiivisiä ajatuksia?

• Anonyymi

Sulle tekis hyvää psykoosi.

• Anonyymi

Onko sinulla yhtä paljon kokemusta aiheesta kuin aloituksen kirjoittaneella palstaäijällä? Miten meni tämä laini omasta mielestäsi? Minusta ois voinu mennä paremminkin. Tee

• Anonyymi

Kysy, niin vastaan.

• Anonyymi

Mikset itse lähesty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset itse lähesty

Olen lähestynyt. Tilanne nyt vaan on tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen lähestynyt. Tilanne nyt vaan on tämä.

Et ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole

Sitten tämä palstasedän jodlaus ei ehkä mm siitä syystä ole sulle

• Anonyymi

Anteeksi rakas... Jännittää niin kovin.

• Anonyymi

Oletko miettinyt hömpsyä tai vastaavaa relaksanttia?

• Anonyymi

Mä mietin jo tänään hetken et kysyisin sulta suoraan, et onko tää tunne vaan mun päässä. Mut ei taida rohkeus riittää. Sanoja maistelin jo ja sun vakavaa ja odottavaa naamaa mietin.

• Anonyymi

Onko hänellä miehellä useinkin vakava naama?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hänellä miehellä useinkin vakava naama?

Ihan liian vakava mies, joskin hymy onkin sitten niin niin niin ihana.

• Anonyymi

Kyllä se sama tunne on munkin päässä mutta hitto kun koko ajan kalvaa ajatus että en haluu liikaa vaivata sua niin siks annan ristiriitaisia merkkejä vaikka yrittänyt lähiaikoina tuoda paremmin omaa kiinnostusta ilmi. En vaan jotenkin osaa luonnollisella tavalla kun niin paljon tunteita sua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sama tunne on munkin päässä mutta hitto kun koko ajan kalvaa ajatus että en haluu liikaa vaivata sua niin siks annan ristiriitaisia merkkejä vaikka yrittänyt lähiaikoina tuoda paremmin omaa kiinnostusta ilmi. En vaan jotenkin osaa luonnollisella tavalla kun niin paljon tunteita sua kohtaan.

No nyt kyllä osui! Siis just toi, sun käytös on ollut niin ristiriitaista! En aina tiiä et saako sua ees katsoa. Joo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt kyllä osui! Siis just toi, sun käytös on ollut niin ristiriitaista! En aina tiiä et saako sua ees katsoa. Joo.

Saa katsoa tietenkin. Oon just halunnut paljon parempaa katsekontaktia sun kanssa ja tietty lähentyä muutenkin. Ollaan me tosin lähennettykin siitä aiemmasta tilanteesta mutta haluisin paljon enemmän ja huomaan samaa sustakin mutta hitto kun ei osaa luottaa omiin havaintoihin. En mä ennenkään pakkeja ole pelännyt niin en tiedä että miks en sun kohdalla saa kysyttyä numeroa vaikka haluisin tutustuu suhun paljon enemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan liian vakava mies, joskin hymy onkin sitten niin niin niin ihana.

Aikuinen mies kirjoittelee irveestään kolmannessa persoonassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuinen mies kirjoittelee irveestään kolmannessa persoonassa

Joo ja sun äiti on maailman sydämellisin nainen.

• Anonyymi

Minulla on valtava läheisyyden kaipuu. Saisit läheisyyttä kyllästymiseen asti.

Mieheltä

• Anonyymi

Sama

• Anonyymi

Yhdistetäänkö 😂?

• Anonyymi

Sinä et antanut minulle vastauksia. Kärsi vaan.

• Anonyymi

Olen antanut

• Anonyymi

Sulla ei taida olla kaikki ihan okei jos tivaat ns tyhjältä seinältä vastauksia tai tältä palstaäijältä varsinkaan ja kirjoittelet ihan pöyröitä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe