https://www.heili.fi/paikalliset/8506157
Kovasti kun ovat tällä palstalla kehuskelleet juoksukaljojen hakemisesta, niin nyt olisi tilaisuus näyttää mihin todellisuudessa kykenee, vai kykeneekö mihinkään! Todennäköisesti eivät.
No mites ne Lieksan ultrajuoksijat?
7
125
Vastaukset
- Anonyymi
Mini ultra juoksu suoritetaan painon kanssa eli mäyräkoira toisessa kädessä ja välillä kättä vaihtaen. Tässä lajissa Lieksan joukkue on ihan lyömätön. Tätä asiaa ei tarvitse heidän mennä Joen kaupunkiin saakka todistamaan paremmuuttaan. Tuon asian toteennäyttäminen riittää ihan nämä tutut kotikulmat. Kolme kertaa hurraa huuto lieksan joukkueelle!
Eläköön, eläköön, eläköön.- Anonyymi
Eiköhän lieksalaisten joukkue ole ihan lyömätön, mestarien mestari, myös tietyssä toisessa lajissa "välillä kättä vaihtaen"😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän lieksalaisten joukkue ole ihan lyömätön, mestarien mestari, myös tietyssä toisessa lajissa "välillä kättä vaihtaen"😆
Perinteinen käsityö on Lieksassa suuressa kunniassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perinteinen käsityö on Lieksassa suuressa kunniassa!
Sehän on hyvä uutinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hyvä uutinen!
Omin käsin onneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omin käsin onneen.
Lieksalainen tietää onnen salaisuuden 👆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieksalainen tietää onnen salaisuuden 👆
Lieksalaisilla onni on aina saatavilla eli k ä s i l l ä ! 😆
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720