Miksi nainen olet

Anonyymi-ap

Niin likainen? Etkö tiedä että miehet ovat fanaattisia naisen puhtaudesta?

35

405

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, hyi kun olenkin likainen. Kävinköhän huuhtikuussa kertaakaan suihkussa?

• Anonyymi

Kävitkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö

En. En ees uimahallissa.

• Anonyymi

Varmaa tietoa on se että et ole tänä vuonna käynyt suihkussa kertaakaan 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaa tietoa on se että et ole tänä vuonna käynyt suihkussa kertaakaan 🤮

No huh huh mikä haju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö

Eikö sinun pitäisi sekin tietää? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh mikä haju

Johtuu teidän omasta tarttuvasta epidemiasta.
        Aivojen ns limaneste alkaa paksuuntua, mikä vaikuttaa normaaliin kanssakäymisiin ihmisten kanssa. Kun neste paksuuntuu se pyrkiin sieraimista ulos tuoden mukanaan iljettävän hajun. Muiden seurassa ajattelette sen johtuvan toisesta ihmisestä.
        Yksin ollessane esim autoillessanne on pidettävä " nokasta" kiinni, kun ajattelette vastaantulevan ajurin haisevan, vaikka lemu pyrkii ulos nessustanne.

• Anonyymi

Väärin aseteltu kysymys. Oikea tapa on kysyä aloittajalta "Miksi olet niin puhdas?"

• Anonyymi

Kaikki terrorismi on väkivaltaista ekstremismiä mutta kaikki väkivaltainen ekstremismi ei ole terrorismia.

• Anonyymi

En jaksa hakee sivistyssanakirjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa hakee sivistyssanakirjaa.

Hae puhdas nainen!!!

• Anonyymi

Luulen ettei kukaan muu ole kuin neuroottiset ihmiset.

• Anonyymi

Minun mieleni on puhdas ku tunturipuro. Mitä jäbä vihjailee?

• Anonyymi

Sinua varten että pysyt mahdollisimman kaukana minusta

• Anonyymi

Milloin sä aloittajagubbe oot viimeks pessy ittes?

• Anonyymi

Hoitaja huuhtassu painepesurilla varmaan viimeksi

• Anonyymi

No ihan vaan veetuillakseen. peräsin toimii jne,,ootappa vaan kesää.

aromattikatti

• Anonyymi

Käyn työpaikalla
      Suihkussa työpäivän päälle jotta oma vesilasku mahd. Pieni

• Anonyymi

👍
        🚿
        🧍🏼‍♀️

• Anonyymi

En halua miestä. Ainakaan pedanttista puhtaus ja vaara - tyyppistä.

• Anonyymi

Tämä ei voi olla totta... Ajatten usein jotain asiaa ja sitten siitä on tehty tänne aloitus. Tämä alkaa olla jo aika huvittavaa.

• Anonyymi

Joo, sinun ajatuksia luetaan selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, sinun ajatuksia luetaan selvästi.

Nyt pääsit tämän palstasedän tekstien spinnaamisen suhteen selvästi voitolle👍

• Anonyymi

Miksi pakotat tykkäämään sinusta? Mieluummin kuolen kuin olisin sinun kanssa missään tekemisissä. Olen likainen siksi, että pysyisit mahdollisimman kaukana. 🙄

• Anonyymi

Hyvä taktiikka muuten.

• Anonyymi

Olen puhdas sisimmässäni, pieni lika osoittaa etten ole piehtarointia vailla.

• Anonyymi

kateus ja halu heiltä kasvattaa, heillä on hirveä tarve näpäyttää, kasvattaa ja haku saada huonoa. He vihaavat sitä kun heidön pitäisi kehittyä itse, ja en minä niille mitään tee vasn tulee esiin teoistaan tänne. sitten kun pakottavat muut niille tarkoitettuihin hasteihin itkevät kun eivät mitää saa ja hakkaavat sitten kaikkea kun teet muutoksia. he ovat todellinen riesa. eivät ymmärrä että heidän oikean saamisen esteenä on heidän toiminta ja keskittyvät asioihin miten olla parempi, miten saada, muilta ja miten tuhota, mitä muilla on. miten saada, ne kärsimään, elämään samanlaista elämää. eivät tiedä mitä haluavat jotain mitä kehittelivät ei sopinut muille Heille se on ihan mahdotonta kehittyä, elää elämäänsä hakkaamatta muita, kauheasti menee aikaa, ja energiaa, kun varmistaa, mitä muut ovat saaneet. lähettää jopa 10 vuotta pahaa muille, raha ja työ on niille kimmoke kostaa. sen sijaan että yrittäisivät itse. kai heillä on se pinttymä päässä, yhden pitää olla köyhä, yhden sairas ja, pitää elää yhteistoiminnassa kuten joskus. muut pitää alhaalla ja yrittää salaa saada, kaikkea.

• Anonyymi

Koetko sinä palstasetä olevasi ns joku muu sillä hetkellä kun kirjoitat tätä..settiä? 🤔kuka on knatterton nro uno kuka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko sinä palstasetä olevasi ns joku muu sillä hetkellä kun kirjoitat tätä..settiä? 🤔kuka on knatterton nro uno kuka

Niin kova, että keksitkin pysähtyy nääs minuutiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kova, että keksitkin pysähtyy nääs minuutiksi

Kellot, killittimet mitä näitä nyt on

• Anonyymi

heitä ei saa loukata, mutta he saavat tehdä pahaa muille. He saavat käyttää keinoja mitä hyvänsä ja kun muut käyttävät samaa heihin, tulee itku 🙂

• Anonyymi

Puhutko laitaoikeistosta, palstaäijä?

• Anonyymi

normaalisti saa käydä suihkussa joka päivä mutta, kun ne pääsee vaikuttamaan, vievät kaikesta. Heille on joskus tehty niin ja kostavat ja, hakevat täydennystä muilta. Helpottaa koko ajan ja kun vshvidtutaan heitä työnnetään pois, ja hakkaavat kun eivät halua ja tykkäävät viedä.

• Anonyymi

Sen tuoksahtelunko takia ne tämä joku force hakkaa sinua palstaäijä? Sinulle nämä nk ajatukset on varmasti yhtä totta kuin jollekin muulle omansa. O tempora o morales.

• Anonyymi

Lika ja haju on tarttunut sinusta. Itse olen hygieeninen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      142
      5824
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5299
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4335
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3720
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3368
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2970
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1985
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe