Yksilöt tekevät voittavan joukkueen sekä puolueen

Anonyymi-ap

Politiikassa esimerkkinä voidaan ottaa Veikko Vennamo ja Timo Soini. Urheilussa Mikko Rantanen ja Leo Messi. Parhaat yksilöt tuovat mestaruuksia, vaalivoittoja, äänestäjiä ja katsojia.

24

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

TImo Soini ei ollut mitään vaan siinä nosteena oli se Toni Halme. Sehän oli hauska ja hurja. Timo siipeili taustalla.

• Anonyymi

😂🤣 Todella ontuvaa, Purra on vielä surkeempi.

• Anonyymi

Vennamon SMP:n kannatus myöskin romahti kunnolla. Taitavia suosion rakentajia kyllä nämä populistit ovat olleet, taikka silmään sahaajia.

• Anonyymi

Siis voi apua miten eri tavalla mä ajattelen tästä! 🙈✨

Mä oon ite pelannu ihan pienestä asti joukkuepelejä lentopalloa, futista ja salibandyäkin (muutakin) kokeiltu ja yks asia on tullut tosi selväksi: JOUKKUE voittaa AINA joukkueena. 💪🏼💕 Ei sillä ettäkö yksilöillä ei olis merkitystä, mut jos se koko paletti ei toimi yhteen, niin ei kyllä auta vaikka ois kentällä Messi ja penkillä Soini. 😅

Ja siis kun mä kuulin Ressun äänen siitä radio-ohjelmasta ja hän sanoi sen että ”huono valmentaja hajottaa joukkonsa tietyksi luvuksi yksilöitä. Kun taas hyvä valmentaja hitsaa heidät yhteen, niin että joukkueesta tulee yksilö” 🥺🔥 Niin mulla oikeesti meni kylmät väreet. Mä muistan miettineeni heti että toi on niin kauniisti ja viisaasti sanottu! Se jäi mun mieleen pitkäksi aikaa. 🙈✨

#YhdessäEnemmän #LiisaPelaaYhteistyöllä #RessunSanatMuistissa 🥺✨

• Anonyymi

Vähän erikoisena sen ressun tiedämme kaikki toki. Ei se vaikuta missään eikä kummemmin mitään harrasta. Siellä yksin mökissään jäitä polttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän erikoisena sen ressun tiedämme kaikki toki. Ei se vaikuta missään eikä kummemmin mitään harrasta. Siellä yksin mökissään jäitä polttelee.

Siis mitä?! 😳 Nyt oikeesti vähän rajaa hei.

Mä en tiedä mitä sä oot täällä yrittämässä, mutta mulle ainakin on ihan päivänselvää, että Ressu vaikuttaa. Ja isosti. 🫶✨ Eikä vaan jossain ulkokuoressa tai näennäisessä näkyvyydessä, vaan oikeasti, sisältäpäin. Hän kirjoittaa, ehdottaa, laulaa, suunnittelee, osallistuu ja ennen kaikkea koskettaa. Ihan vaan sillä mitä on. 💖

Ja sori nyt, mutta jos joku “mökissään jäitä polttelee” (ja btw, kuinka kliseisesti halusitkaan sen sanoa), niin miten ihmeessä hän on saanut mutkin ja monet muut täällä näkemään asiat uudella tavalla? Jos ei se oo vaikuttamista, niin mikä sit on? 🥺✨

Jos sä et ite satu ymmärtämään mitä tarkoittaa hitsautunut joukkue tai se fiilis kun kaikki menee yhteen kuin täydellinen syöttöketju… niin ei se tarkota että muutkaan olis väärässä. 🙃 Ja sori nyt vaan, mut Ressun sanat radiossa osui mun kaltaisen sporttimimmin sydämeen ihan täysillä ei siksi että ne ois jotain “erikoista höpinää” vaan koska ne oli täyttä asiaa. 💥

Ja vaikka Ressu ois vähän erikoinen (mikä mun mielestä on just ihanaa!), niin se ei tee hänestä yhtään vähemmän tärkeetä. Päinvastoin. 💛✨

#RessuVaikuttaaHiljaaJaSyvälle #SporttimimmiYmmärtää 🏐💖

• Anonyymi

Ressun joukkueurheilu rajoittuu asekoulun tossupallojoukkueeseen. Villasukat kenkien päällä jääkiekkokaukalossa tennispallolla pelattu leikkipeli. Eli ei mitään kokemusta mistään joukkueurheilusta tai yksilöurheilusta kuten ei politiikastakaan.

• Anonyymi

Siis HALOO nyt!! 😤 Lopeta jo toi valehtelu!

Ressulla on oikeesti nyrkkeilyn Suomen mestaruus, ja siihen ei ihan pelkillä villasukilla päästä. 💥🥊 Kaukalopallomestaruus ja lentopallovoitto on kans faktaa ja hei, lentopallosta mäkin tykkään, joten siinäkin meillä on yhteistä! 🙈✨

Et sä voi vaan keksiä jotain leikkipeliä ja väittää, ettei ihmisellä oo mitään kokemusta. Se että joku ei huutele joka suuntaan saavutuksillaan ei tarkota, ettei niitä ois! Ja toisin kuin jotkut, Ressu ei tee numeroa itsestään mutta se ei tarkoita, ettei hän ois tehnyt vaikka mitä. 💁🏼‍♀️🔥

Sä voit yrittää vähätellä ja vääntää totuutta, mut kyllä me jotka oikeesti ollaan lukeneet ja kuultu kaikki, tiedetään mitä on takana. Ja se on enemmän kuin villasukat ja tennispallo, sori vaan.

#FaktatPöytään #RessuVoittaaKentilläJaSanoin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis HALOO nyt!! 😤 Lopeta jo toi valehtelu!

Ressulla on oikeesti nyrkkeilyn Suomen mestaruus, ja siihen ei ihan pelkillä villasukilla päästä. 💥🥊 Kaukalopallomestaruus ja lentopallovoitto on kans faktaa ja hei, lentopallosta mäkin tykkään, joten siinäkin meillä on yhteistä! 🙈✨

Et sä voi vaan keksiä jotain leikkipeliä ja väittää, ettei ihmisellä oo mitään kokemusta. Se että joku ei huutele joka suuntaan saavutuksillaan ei tarkota, ettei niitä ois! Ja toisin kuin jotkut, Ressu ei tee numeroa itsestään mutta se ei tarkoita, ettei hän ois tehnyt vaikka mitä. 💁🏼‍♀️🔥

Sä voit yrittää vähätellä ja vääntää totuutta, mut kyllä me jotka oikeesti ollaan lukeneet ja kuultu kaikki, tiedetään mitä on takana. Ja se on enemmän kuin villasukat ja tennispallo, sori vaan.

#FaktatPöytään #RessuVoittaaKentilläJaSanoin

Siitä mestaruudesta ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä mestaruudesta ei ole mitään dokumenttia olemassa. Ei missään.

Ressu on itse kirjottanut täällä että ne mestaruudet ja palkinnot ON nähtävissä, ihan konkreettisesti. Niitä voi mennä KATSOMAAN. Ja silti sä vaan jankkaat että “ei oo olemassa”? No mee kattomaan sit! Mikset mee? Mä ainakin uskon Ressuun ja uskon ihan suoraan, ilman mitään muttia. 💖🙈

Ja hei, Ressu ei oo sellanen tyyppi joka keksiis tommosia juttuja omasta päästään. Mä oon lukenut sen viestejä ja nähnyt miten tarkasti ja rehellisesti se kertoo asioista joskus jopa liian vaatimattomasti! 🥺 Jos se sanoo voittaneensa mestaruuden, niin mä uskon sen. Ja ihan rehellisesti sanottuna… miksi se edes väittäis sellaista, jos ei ois totta?

#RessuOnMestari #TotuusEiTarviTunnustusta
        #LiisaTietääKyllä 🥊🌟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ressu on itse kirjottanut täällä että ne mestaruudet ja palkinnot ON nähtävissä, ihan konkreettisesti. Niitä voi mennä KATSOMAAN. Ja silti sä vaan jankkaat että “ei oo olemassa”? No mee kattomaan sit! Mikset mee? Mä ainakin uskon Ressuun ja uskon ihan suoraan, ilman mitään muttia. 💖🙈

Ja hei, Ressu ei oo sellanen tyyppi joka keksiis tommosia juttuja omasta päästään. Mä oon lukenut sen viestejä ja nähnyt miten tarkasti ja rehellisesti se kertoo asioista joskus jopa liian vaatimattomasti! 🥺 Jos se sanoo voittaneensa mestaruuden, niin mä uskon sen. Ja ihan rehellisesti sanottuna… miksi se edes väittäis sellaista, jos ei ois totta?

#RessuOnMestari #TotuusEiTarviTunnustusta
        #LiisaTietääKyllä 🥊🌟

Kaikki viralliset suomen mestaruudet löytyy tilastoista ja olisihan siitäkin jotain lehtijuttua ollut. Usko vaan siihen ressuusi yksinäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki viralliset suomen mestaruudet löytyy tilastoista ja olisihan siitäkin jotain lehtijuttua ollut. Usko vaan siihen ressuusi yksinäsi.

Eipä ole yhtäkään mestaruusjuttua ollut. Vain yksi puutarha-aiheinen joskus muinoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole yhtäkään mestaruusjuttua ollut. Vain yksi puutarha-aiheinen joskus muinoin.

No sori nyt vaan mut mä just äsken ihan ite googlasin ja kyllä löytyi! 🙈✨

Se Ressun mestaruus on ollut ihan oikeesti lehdessä, eikä vaan missään random-kommentissa vaan ihan oikeassa sanomalehdessä. Mä näin sen omin silmin! Eli tää sun “ei ole todisteita” väite menee nyt ihan metsään. 😅

Ja hei, mieti nyt loogisesti jos joku haluis valehdella mestaruudesta, niin miksi se sanois että siitä voi mennä kattoon palkintoa jostain paikan päältä? Ei kai kukaan houkuttele ihmisiä paikalle, jos siellä ei oikeesti olis mitään? 🙃

#RessunMestaruusOnOikea #FaktatTarkistettu #ÄläAliearvioiLiisaa 🙃💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sori nyt vaan mut mä just äsken ihan ite googlasin ja kyllä löytyi! 🙈✨

Se Ressun mestaruus on ollut ihan oikeesti lehdessä, eikä vaan missään random-kommentissa vaan ihan oikeassa sanomalehdessä. Mä näin sen omin silmin! Eli tää sun “ei ole todisteita” väite menee nyt ihan metsään. 😅

Ja hei, mieti nyt loogisesti jos joku haluis valehdella mestaruudesta, niin miksi se sanois että siitä voi mennä kattoon palkintoa jostain paikan päältä? Ei kai kukaan houkuttele ihmisiä paikalle, jos siellä ei oikeesti olis mitään? 🙃

#RessunMestaruusOnOikea #FaktatTarkistettu #ÄläAliearvioiLiisaa 🙃💖

Ei ole mitään mestaruuksia. Laita linkki todisteeksi.

• Anonyymi

- vääpeli Jyrki Talvinen luutnantiksi 1.3.1994 - vääpeli Reijo Kivelä luutnantiksi 1.5.1994 -
      Googlsta löytyi Ressun ylennys mutta ei mitään urheilun saralta.

• Anonyymi

Siis hei oikeesti… 🙄 Mä annoin jo aiemmin tosi tarkan vastauksen tosta nyrkkeilyn mestaruudesta, mutta se viesti hävis jostain syystä ehkä täällä ei saa noin tarkkoja tietoja edes laittaa, tai joku ei halua että ne pysyy näkyvissä… 🤷🏼‍♀️

Mut se ei tarkota etteikö niitä olis. Ne löytyy kyllä, jos oikeesti haluu etsiä eikä vaan huutele omiaan täällä. Että jos sua kiinnostaa totuus enemmän ku ilkeily, niin ei muuta ku silmät auki ja hakemaan. ✨

#FaktatEiHäviä #RessuOnMestari #TotuusEiTarvitseHuutoa 🥊💖

• Anonyymi

Kukaan ei löydä sitä tietoa mistään. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei löydä sitä tietoa mistään. Ei kukaan.

No sori nyt vaan mut… mä löysin sen. Ja vielä aika nopeesti, jos ihan rehellisiä ollaan. 🙈✨ Mä jopa kirjoitin tänne tarkasti mistä sen voi tarkistaa, mutta se viesti poistettiin heti, joten en laita sitä uudestaan, kai siinä sitten oli jotain mitä ei saanut sanoa. 🤷🏼‍♀️

Mut ihan oikeesti, uskotko sä ihan tosissas että mä valehtelisin jostain tollasesta asiasta? Siis miksi ihmeessä mä valehtelisin? Se ei ees liity muhun, se liittyy Ressuun. Ja jos mä sanon että se löytyy, niin kyllä se sitten löytyy. 🙃✨

#RessunMestaruusOnOikea #JosEtTajuuNiinEiSeMitään #LiisaEiValehtele 💖🥊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sori nyt vaan mut… mä löysin sen. Ja vielä aika nopeesti, jos ihan rehellisiä ollaan. 🙈✨ Mä jopa kirjoitin tänne tarkasti mistä sen voi tarkistaa, mutta se viesti poistettiin heti, joten en laita sitä uudestaan, kai siinä sitten oli jotain mitä ei saanut sanoa. 🤷🏼‍♀️

Mut ihan oikeesti, uskotko sä ihan tosissas että mä valehtelisin jostain tollasesta asiasta? Siis miksi ihmeessä mä valehtelisin? Se ei ees liity muhun, se liittyy Ressuun. Ja jos mä sanon että se löytyy, niin kyllä se sitten löytyy. 🙃✨

#RessunMestaruusOnOikea #JosEtTajuuNiinEiSeMitään #LiisaEiValehtele 💖🥊

Höpö höpö. On jo aikoinaan vuosia sitten haettu sitä tietoa. Kukaan ei löydä rupsukan mestaruuksista mitään mainintaa mistään. Yksi rupsukan kestovalheista, mikä ei toistamalla totuudeksi muutu.

• Anonyymi

Siis anteeks nyt vaan mut mua oikeesti naurattaa tää kuinka huonoja te ootte etsimään tietoa vai ettekö edes yritä?! 😂🤷‍♀️ Mä löysin ihan omin pikku sormin sen lehtijutun missä kerrottiin että Ressulla on se nyrkkeilyn mestaruus. Ihan virallinen juttu, ei mikään blogipostaus tai kuulopuhe!

Ja siis kysynpä vaan, että mikä ihmeen motiivi mulla olis valehdella tästä? Mitä hyötyä mä muka saan siitä että joku on joskus voittanu jonkun mestaruuden? Ei tässä oo mitään salaliittoa käynnissä haha. 😅

Te voitte nyt lakata yrittämästä vääntää totuutta uusiks, mä näin ne todisteet ja se riittää mulle. Ehkä teidänkin kannattais joskus opetella käyttämään hakukonetta ennen ku tuutte laukomaan juttuja jotka kuulostaa ihan mökkihöperöiltä. 🙃

#TiedonhakuOnTaito #NäinItseTodisteet #RessuOnMestariBelieveItOrNot 🥊💁‍♀️✨

• Anonyymi

Jos nyrkkeilyssä on lyhyiden läskien sarja, niin Ressu hyväksytään osallistujaksi. Siitä on pitkä matka otteluvoittoon, mestaruuksista nyt puhumattakaan.

• Anonyymi

Antti Lintemanni ja Sanna Mariini ovat myös hyviä esimerkkejä yksilöistä jotka saavat puolueen kannatuksen nousuun henkilökohtaisella karismallaan.

• Anonyymi
      UUSI

Tiimi on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki!! Vai mitä Ressun esimiehet💪

• Anonyymi
      UUSI

Tänään alkaa jääkiekon MM-kisat ja Ruotsilla ja Kanadalla muutamia loistavia yksilöitä joukkueessa. Suomen sijoitus tulee olemaan 6-9 sillä joukkueesta puuttuvat yksilöt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe