Voittajan on helppo hymyillä. Entisten demaripääluottamusmiesten persu-poikien tähdenlennot jäi lyhyeksi.
Ihanaa olla paperimies ja Sosialidemokraatti
12
607
Vastaukset
- Anonyymi
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Demari-Pampun poika suojeluskuntaryysyt päällänsä on työläiselle huono kaveri.
- Anonyymi
Joka neljäs suomalainen on jo sosialidemokraatti. Tästä on hyvä jatkaa... nyt demarit jo kiireesti uutta hallitusohjelmaa kirjoittamaan, missä irvihammas-Purran ja Orpo-lapsen tekemät vahingot Suomen kansalle korjataan.
- Anonyymi
Mistä niin päättelet, että joka neljäs on sosialidemokraatti? Ei taida olla lähelläkään sitä todellisuudessa.
- Anonyymi
Perussuomalaiset heitettiin historian roskatynnyriin.
- Anonyymi
Olin tyhmä.. Pesut kotivalo iso pettymys
Sebu ja Vornanen viimeisteli häpeän. Purra johdolla. 💩👹😱 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin tyhmä.. Pesut kotivalo iso pettymys
Sebu ja Vornanen viimeisteli häpeän. Purra johdolla. 💩👹😱vieläkö joku on sitä mieltä,että äänestäminen kannattaa.
- Anonyymi
Persut ovat pelkkä supernova. Kohta pelkkää tähtipölyä.
- Anonyymi
Oli se ihanaa aikaa, kun Aku nousi PT2 märässä päässä yläkertaan nouseville rappusille ja heilutti kädellään, että "koneet seis".
- Anonyymi
oli se ihanaa aikaa,kun pitsatiimiläisten toimesta kannettiin JNnää valvomosta pihalle,Rän surahdellessa jäi varpaan kuvat seinille ja kynnen jäljet portin pieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oli se ihanaa aikaa,kun pitsatiimiläisten toimesta kannettiin JNnää valvomosta pihalle,Rän surahdellessa jäi varpaan kuvat seinille ja kynnen jäljet portin pieleen.
Se vasta aikaa oli kun pitkälippanen hyppäs pöydälle uhoomaan.
Puukila ja peke luikki hiomolle päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vasta aikaa oli kun pitkälippanen hyppäs pöydälle uhoomaan.
Puukila ja peke luikki hiomolle päin.onko näin JN onko näin,eipä ollu JN eipä ollu ja nyt imut päälykäinen kikkeli.eikö niin JN eikö niin.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988