Ajattelin sua taas… sitä tapaa, miten katseesi viipyy mussa, erityisesti mun pepussa. Se saa mut hymyilemään, koska sun katseessa on aina jotain lempeää ja haluavaa. Mä kaipaan sitä, miltä tuntuu olla sun lähellä , sun käsien alla, sun sylissä. Toivottavasti nähdään pian…
Sulle ihanalle
29
593
Vastaukset
- Anonyymi
❤️❤️
- Anonyymi
❤️
❤️
- Anonyymi
Sun pukamaista prsettä gubbe kukaan katsele
- Anonyymi
Uuuh istunko sylkkyyn 👴👄👴
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kiitos, mies.
- Anonyymi
Kiitos, nainen.
- Anonyymi
Kiitos, koira.
- Anonyymi
Sinulla taitaa olla silmät selässä vai miten huomasit
- Anonyymi
Vieno pään kääntö ja aina jää kiinnk
- Anonyymi
Itseasiassa palstasedälle tekohauskoja veistelevä se homma menee niin, että kyllä nämä vilkaisut huomaa sivusilmällä. Tietoisku.
- Anonyymi
Sun peba on uuuuhhhh ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Vai katse viipyy pepussasi?
- Anonyymi
Löytyykö tästä palstaäijän kirjoittamasta fantasiasta todella niin paljon mässäiltävää? Vähän surkuhupaiseksi ja vanhaksi käynyt jo tämä vimmainen yritys esineellistää jotain naista näillä muminoilla. Terveisin t
- Anonyymi
Se on aivan normaalia että miehet tsiikaa äässei
- Anonyymi
Vielä eivät ole mediassa tiedottaneet tästä1
- Anonyymi
Miten sen voi huomata, jos/kun joku kattoo sun peppua? En mä ainakaan huomaa, jos joku kattoo mun peppua. Ei sitä voi huomata. Oot varmaan joku selvännäkijä? 🤔
- Anonyymi
Tää aloittajagubbe kyllä kykenee siihenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloittajagubbe kyllä kykenee siihenkin.
Ja tämä edellinen kommentoija on se aloittajagubbe, kuten hönöstä tyylistä tunnistaa
- Anonyymi
Sulla on niin täydellinen peppu että katse hakeutuu siihen tosi helposti ja saa fantasioimaan niin monista asioista. Oot tainnut välillä kiusoitella tarkoituksella kun oot lähellä pyllistellyt ja korostanut sitä hiton hyvää persettäs entisestään. Nytkin syke taas nousee jonkun muun lisäks kun muistelen koko asiaa 🔥🥵
- Anonyymi
Kyllä se pepasi on ihana. Suorastaan taivaallinen.
- Anonyymi
Ne kädet 🥰 todellakin! Ja se katse 😍 On niin sulattava katse, että muutun hyytelöksi. Ja se ääni. Voiko mies olla haluttavampi? Ei voi.
- Anonyymi
En ole kuin yhtä hyväilly sillai tunteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kuin yhtä hyväilly sillai tunteella.
Oletpas nuori.
- Anonyymi
Totta on mutta ei etene kosketukseen
- Anonyymi
Ensi viikollako se tapahtuu?
- Anonyymi
Mitä, koskeeko peppua kätesi
- Anonyymi
Itsekin usein katselen peppuja samalla miettien miltä ne mahtaa näyttää/kuulostaa, kun niistä
tärähtää ilmoille kunnon neljän oktaavin pieru varren kera.- Anonyymi
Miesten kesken jutut on vähän erilaisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763