Ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen. Viimeinen mielipidemittaus asettaa jo melkoisesti rajoja sille, että kuinka paljon puolueiden kannatukset voivat tulevien kahden vuoden aikana muuttua.
Tällä hetkellä kiinnostaa eniten se, että löytyykö demareille vielä uutta kannattajakuntaa ja jos, niin kuinka paljon. Oma nalyysini asettaa katon 28 prosentin kohdalle. Perustelen tätä sillä, että perinteisillä puolueilla on jokseenkin vakaa kannattajakunta, eikä lisää ole luvassa kuin hallitukseen pettyneiltä liikkuvilta pääosin sitoutumattomilta äänestäjiltä.
Mihin asti demareiden kannatus voi nousta ennen vaaleja?
10
136
Vastaukset
- Anonyymi
Demareita äänestää nykyään nämä yhteiskunnat loiset jotka elävät tukien varassa, yksikään duunari ei ole varmaa niin tyhmä enää että näitä äänestäisi. Koska se duunari joka maksaa aina näiden tekemät miljardi velat!!
- Anonyymi
Orpo-Purran hallitus tekee parhaansa että näitä työttömiä "loisia" tulee lisää ja se näkyy kannatusluvuissa.
- Anonyymi
SDP:n kannatus nousee ennen vaaleja 380%.
- Anonyymi
Luvut opvat sulle vaikeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luvut opvat sulle vaikeita
ORPOISMIN HELMI
- Anonyymi
VAALIEN JÄLKEEN NOUSU ONKIN JATKUNUT.
HIENOA SDP.
- Anonyymi
Kyllä yle ehtii nostaa sitä 640% eduskuntavaaleihin!
- Anonyymi
Joka aamu arvo uus, kunnes taas löppuäänet julkistuvat.
- Anonyymi
kOLMENKYMMENEN PINAN YLI MENNÄÄN JO ENNEN JOULUA.
- Anonyymi
KASVU ON VAKAATA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477