Kaupungintalolla varmasti naurettiin kahvitauolla Jarmon potkuja. Olihan se tosi koomista, kun Parkanon palsta vilisi isännöitsijän päitä mitä hullunkurisimmilla ilmeillä, ja kaikki sönkötti jotain ihme sontaa :D
Parkanon kaupungilla nauru maittoi
18
188
Vastaukset
- Anonyymi
Hillittömät päät aiheutti sisäpoliittisen kriisin Parkannon hallinnossa?
- Anonyymi
Jarmon päät puhuivat yleensä täyttä asiaa ja ne osallistuivat yleensä yhteiskunnallisiin asioihin. Päiden sanomisia pidettiin erikoisina siksi, että päät olivat hullunkurisen näköisiä. Jarmon mukaan lääninsyyttäjä alkoi tutkia päiden sanomisia oma-aloitteisesti.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Syyttäjälläkin lienee nauru ollut herkässä, olivat ne päät niin omituisia.
Asiastahan tehtiin esitutkinta, mutta se piti lopettaa, koska tutkijat nauroivat aivan kusisukassa. Lopulta juttu meni aivan överiksi, kun Jarmo tuli pahoinvoivaksi käräjäsalissa. Liiallisten ihmiseritteiden takia koko oikeudenkäynnistä tehtiin rikosilmoitus.
- AnonyymiUUSI
seppo_myllis kirjoitti:
Syyttäjälläkin lienee nauru ollut herkässä, olivat ne päät niin omituisia.
skitso ketelän pekan omakuvia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
skitso ketelän pekan omakuvia
eli hoikkalan toiseksi nuorimmaisen pojan kuvia
- Anonyymi
Parkanon kaupungin hallintojohtaja oli närkästynyt jarmon päiden sanomisista. Jarmon päällä varustettu profiili esimerkiksi suosi asuntoasioissa nuoria kundeja. Isännöitsijän hullunkurisella päällä varustettu profiili lupasi järjestää hyviä asuntoja parikymppisille homoseksuaalisille pojille ohi jonon.
- Anonyymi
moode kertoo teooistaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moode kertoo teooistaan
koska hän on todella osaava näissä hommissa
- Anonyymi
Jarmon vaalisivulla oli ihan normaali jarmon pää profiilikuvanaan. Pää oli napattu osuuskauppavaalien ehdokaslistalta. Jarmo oli ehdokkaana noissa vaaleissa muttei päässyt läpi.
- Anonyymi
seppo_myllis kirjoitti:
Hän ei päässyt läpi myöskään Tampereen kuntavaaleissa.
Hän sai sentään 11 ääntä. Kunnon vaalitempauksen jälkeen ääniä olisi tullut ropisten. Olisipa hän esimerkiksi retkottanut alastomana lumipenkassa Keskustorilla jouluaattona taksin nakuttaessa vieressä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän sai sentään 11 ääntä. Kunnon vaalitempauksen jälkeen ääniä olisi tullut ropisten. Olisipa hän esimerkiksi retkottanut alastomana lumipenkassa Keskustorilla jouluaattona taksin nakuttaessa vieressä.
Olisiko lisähappinaamarilla varustetulla kuvalla tullut tarvittavia lisä-ääniä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko lisähappinaamarilla varustetulla kuvalla tullut tarvittavia lisä-ääniä?
Aivan varmasti. Myös sillä kuvalla jossa imetään miehen sukupuolielimen muotoista esinettä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mode kertoo fantasioistaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mode kertoo fantasioistaan
joita on aina tosi hauska lukea
- Anonyymi
mmode pekka mäki homola houruu taas
- Anonyymi
ja nauraa makoisasti koska tapahtuma oli erittäin huvittava
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2089057
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265628- 544700
- 924609
- 593639
- 513366
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703350Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262876Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502742- 432641