Suhdetta tai kaivattua?
Onko kukaan löytänyt palstalta
52
681
Vastaukset
- Anonyymi
Joo olen. Tunnusti.
- Anonyymi
Kuviteltuna 😂
- Anonyymi
Kyllä se taitaa täällä olla, mutta kenen perässä. Siitä ei varmuutta :3
- Anonyymi
En oo ja palstan ulkopuolella kaikki on vain ollut omien korvien välissä ja sellaiseksi se tulee jäämäänkin. Tulevaisuus on jonkun muun kanssa niin kuin hänellä myös jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
On varmaan monikin jos muuta tai enempää ni panon kai ainakin sen verran tääl vaikuttas kummastakin sukupuolesta vonkaajia olevan vai onko palstasta tullu jo homojen kokoontumisajot
- Anonyymi
Oon löytänyt
- Anonyymi
No ei täältä tosissaan ole kukaan löytäny ketään. Tämä on kaukorakkaus fantasijoitsijoiden trollauspaikka
- Anonyymi
Aivan, mutta on jotain, joka vain on jotain erityistä, tuttua, samaa energiaa, samaa säpinää, samaa ikävää, niin kodikasta. Hän on tuttu jostain. Hän ❤️
- Anonyymi
Onko ketkään rakastelleet palstalla🤔
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska joku hlvetin palstalla rakastelu on mahdotonta, ääl*ö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heureka 😇🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän palstan seksualisoiminen on siis epäonnistunut projekti. Voi juku.
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Mutta sextailla voi palstalla yhtä hyvin kuin ennen vanhaan SMS viesteillä.
- Anonyymi
Joo, joskus tunnistanut.
- Anonyymi
Pyyhkimään kulta!
- Anonyymi
Tullaan rakas!
- Anonyymi
Huomenta. Olen tunnistanut.
- Anonyymi
Palstasetä on löytänyt montakin 🤣
- Anonyymi
Ei ole ja parempi kun ei löydäkkään kyllä noi naiset on niin hulluja ja itsekkäitä omaa napaansa tuijottajia ei voi toisia edes ajatella
- Anonyymi
Juu kyllä, se on toi hyväpeppuisen tosiystävän kaipaaja, meillä on tällainen etäpalstasuhde. Mä lähetän hänelle positiivisia ajatuksia ja hän spämmää palstaa.
- Anonyymi
Pariutuminen tapahtuu séksuaalisen valinnan kautta. Korollaari: Wanhukset eivät pariudu.
- Anonyymi
Kuvittelin tunnistaneeni ja toimin oikeassa elämässä palstan tiedon pohjalta.
Jos tunnistin oikein, hän tietää sen, koska IRL tekemiseni yhdistyy palstalla kirjoitettuun.
Mutta minä en voi tietää menikö tunnistaminen käytännössä oikein vai näyttäytyikö tekemiseni hänelle vain kohteliaana eleenä ilman sen kummempia merkityksiä, joista oltaisiin kommunikoitu etukäteen palstalla.
Eli parhaassa tapauksessa hän sai vahvistuksen tunteistani ja varmistui siitä, että minä todella kirjoitin hänelle täällä ja toimin sen mukaan oikeassa elämässä, mutta minä en siinä yhteydessä kuitenkaan saanut vahvistusta siitä, että se täällä kirjoitteleva osapuoli todella oli hän, jonka luulin sen olevan.- Anonyymi
Perusteellisen tyhjentävä vastaus avauksen kysymykseen.
- Anonyymi
Onko seurannut välttelyn tuntua, puolin toisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanhukset eivät kerta kaikkiaan ymmärrä sarkasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan, kun kysytään. :) Ja nyt sattuu olemaan ylimääräistä aikaa, kun tälle aamulle varattu aika peruuntui sairaustapauksen vuoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko seurannut välttelyn tuntua, puolin toisin?
Ei, en usko, että mistään tahallisesta välttelystä on ollut kysymys. Arki on vain pitänyt meidät erillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaan, kun kysytään. :) Ja nyt sattuu olemaan ylimääräistä aikaa, kun tälle aamulle varattu aika peruuntui sairaustapauksen vuoksi.
𝖶𝖺𝗇𝗁𝗎𝗄𝗌𝖾𝗍 𝗄𝖾𝗋𝗍𝖺 𝗄𝖺𝗂𝗄𝗄𝗂𝖺𝖺𝗇 𝖾𝗂𝗏𝖺̈𝗍 𝗒𝗆𝗆𝖺̈𝗋𝗋𝖺̈ 𝗌𝖺𝗋𝗄𝖺𝗌𝗆𝗂𝖺.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanhukset eivät kerta kaikkiaan ymmärrä sarkasmia.
No ei muuten ymmärrä palstaäijä jonnetkaan
- Anonyymi
No nyt kyllä osuu. Olen huono näyttämään mun tunteita vaikka sydämmellinen ja avoin olenkin. Mulle on väännettävä rautalangasta mutta viereen pääsee aina muutenkin nukkumaan kun ehdittaa ;*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei muuten ymmärrä palstaäijä jonnetkaan
Tuo on se palstan koipireisipervo, joka vain kerjää huomiota. Älä turhaan anna sitä.
- Anonyymi
Miten toimit oikeassa elämässä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten toimit oikeassa elämässä?
Se jääköön minun ja hänen väliseksi asiaksi.
- Anonyymi
En ole. Kaivattuni ei käy täällä.
- Anonyymi
no aika moni täällä mul kirjottelee.ihailijoit.
- Anonyymi
Kyllä mentiin avioon täällä. Nyt palsta erovireillä. Vieläkään ei olla nähty.
- Anonyymi
Löysin palstalta kaipaamani naisen, mutta tajusin, että hän oli täällä muista syistä kuin minua kaipailemassa niin lopetin tunnisteiden käytön.
- Anonyymi
Näinkö on? Varmaksi tiesit sitten.
- Anonyymi
Mistä syistä nainen sitten täällä oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä syistä nainen sitten täällä oli?
Ehkä kaipaamassa jotain uutta. Sen tietää vain hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kaipaamassa jotain uutta. Sen tietää vain hän.
Ja mistä päättelit ettei sinua? Tunnistatko aivan varmasti naisen kaikkien anonyymien seasta? Jos hänellä on vaikka päivien tai viikkojen taukoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä päättelit ettei sinua? Tunnistatko aivan varmasti naisen kaikkien anonyymien seasta? Jos hänellä on vaikka päivien tai viikkojen taukoja.
No tottakai herra meediomaahinen tuntee ja tunnistaa kaikki keitä täällä käy, älä edes epäile.
- Anonyymi
Sinua kaipasin. En vaan uskonut millään, että kirjoittaisit minulle. Tajusin asian ehkä vähän myöhään ja vaikeahan täällä on varmasti ketään tunnistaa. Tunnistetaanko me varmasti toisiamme vieläkään täällä?
- Anonyymi
Voisitko kysyä häneltä, miten asia on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kun ei tarttunut tunnisteisiini mitenkään. Tunnistin hänet ja vastasin tunnisteilla. Vastaili kuitenkin vielä samaan ketjuun jollekin muulle.
- Anonyymi
Ei ole kukaan palstalainen pyytänyt treffeille, yhteistietoja tai mitään. Miten tässä suhteita ainakaan voisi syntyä. Pari palstalaista näyttää toisilleen sydämiä laittelevan. Ehkä he ovat jo ehtineet naimisiin ja jälkikasvuakin saamaan?
- Anonyymi
tuscin
- Anonyymi
No jooo kyllähäb se elukka kirjutteli
- Anonyymi
Tää on sellainen tunkio josta voi löytää hieman mielikuvitusta käyttäen aina vähän sitä mitä on hakemassa. Itse en käytän lähinnä itsesääliin, varjonyrkkeilyyn ja vertaistukeen, kaiken muun käytön rajaan pois, kun tämä on riittävän koukuttavaa noin muutenkin 😅.
- Anonyymi
Voi kun olisi kaikilla rohkeutta kirjoittaa todella tunnisteellisesti tai sitten suoraan puhelimeen, sähköpostiin tms.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1435861
- 755319
- 994345
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753720Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442980
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461995
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381763