Onko kukaan löytänyt palstalta

Anonyymi-ap

Suhdetta tai kaivattua?

52

681

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo olen. Tunnusti.

• Anonyymi

Kuviteltuna 😂

• Anonyymi

Kyllä se taitaa täällä olla, mutta kenen perässä. Siitä ei varmuutta :3

• Anonyymi

En oo ja palstan ulkopuolella kaikki on vain ollut omien korvien välissä ja sellaiseksi se tulee jäämäänkin. Tulevaisuus on jonkun muun kanssa niin kuin hänellä myös jonkun muun kanssa.

• Anonyymi

On varmaan monikin jos muuta tai enempää ni panon kai ainakin sen verran tääl vaikuttas kummastakin sukupuolesta vonkaajia olevan vai onko palstasta tullu jo homojen kokoontumisajot

• Anonyymi

Oon löytänyt

• Anonyymi

No ei täältä tosissaan ole kukaan löytäny ketään. Tämä on kaukorakkaus fantasijoitsijoiden trollauspaikka

• Anonyymi

Aivan, mutta on jotain, joka vain on jotain erityistä, tuttua, samaa energiaa, samaa säpinää, samaa ikävää, niin kodikasta. Hän on tuttu jostain. Hän ❤️

• Anonyymi

Onko ketkään rakastelleet palstalla🤔

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Mistä tiedät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät?

Koska joku hlvetin palstalla rakastelu on mahdotonta, ääl*ö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heureka 😇🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasedän palstan seksualisoiminen on siis epäonnistunut projekti. Voi juku.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei.

Mutta sextailla voi palstalla yhtä hyvin kuin ennen vanhaan SMS viesteillä.

• Anonyymi

Joo, joskus tunnistanut.

• Anonyymi

Pyyhkimään kulta!

• Anonyymi

Tullaan rakas!

• Anonyymi

Huomenta. Olen tunnistanut.

• Anonyymi

Palstasetä on löytänyt montakin 🤣

• Anonyymi

Ei ole ja parempi kun ei löydäkkään kyllä noi naiset on niin hulluja ja itsekkäitä omaa napaansa tuijottajia ei voi toisia edes ajatella

• Anonyymi

Juu kyllä, se on toi hyväpeppuisen tosiystävän kaipaaja, meillä on tällainen etäpalstasuhde. Mä lähetän hänelle positiivisia ajatuksia ja hän spämmää palstaa.

• Anonyymi

Pariutuminen tapahtuu séksuaalisen valinnan kautta. Korollaari: Wanhukset eivät pariudu.

• Anonyymi

Kuvittelin tunnistaneeni ja toimin oikeassa elämässä palstan tiedon pohjalta.

Jos tunnistin oikein, hän tietää sen, koska IRL tekemiseni yhdistyy palstalla kirjoitettuun.

Mutta minä en voi tietää menikö tunnistaminen käytännössä oikein vai näyttäytyikö tekemiseni hänelle vain kohteliaana eleenä ilman sen kummempia merkityksiä, joista oltaisiin kommunikoitu etukäteen palstalla.

Eli parhaassa tapauksessa hän sai vahvistuksen tunteistani ja varmistui siitä, että minä todella kirjoitin hänelle täällä ja toimin sen mukaan oikeassa elämässä, mutta minä en siinä yhteydessä kuitenkaan saanut vahvistusta siitä, että se täällä kirjoitteleva osapuoli todella oli hän, jonka luulin sen olevan.

• Anonyymi

Perusteellisen tyhjentävä vastaus avauksen kysymykseen.

• Anonyymi

Onko seurannut välttelyn tuntua, puolin toisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wanhukset eivät kerta kaikkiaan ymmärrä sarkasmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan, kun kysytään. :) Ja nyt sattuu olemaan ylimääräistä aikaa, kun tälle aamulle varattu aika peruuntui sairaustapauksen vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko seurannut välttelyn tuntua, puolin toisin?

Ei, en usko, että mistään tahallisesta välttelystä on ollut kysymys. Arki on vain pitänyt meidät erillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan, kun kysytään. :) Ja nyt sattuu olemaan ylimääräistä aikaa, kun tälle aamulle varattu aika peruuntui sairaustapauksen vuoksi.

𝖶𝖺𝗇𝗁𝗎𝗄𝗌𝖾𝗍 𝗄𝖾𝗋𝗍𝖺 𝗄𝖺𝗂𝗄𝗄𝗂𝖺𝖺𝗇 𝖾𝗂𝗏𝖺̈𝗍 𝗒𝗆𝗆𝖺̈𝗋𝗋𝖺̈ 𝗌𝖺𝗋𝗄𝖺𝗌𝗆𝗂𝖺.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wanhukset eivät kerta kaikkiaan ymmärrä sarkasmia.

No ei muuten ymmärrä palstaäijä jonnetkaan

• Anonyymi

No nyt kyllä osuu. Olen huono näyttämään mun tunteita vaikka sydämmellinen ja avoin olenkin. Mulle on väännettävä rautalangasta mutta viereen pääsee aina muutenkin nukkumaan kun ehdittaa ;*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei muuten ymmärrä palstaäijä jonnetkaan

Tuo on se palstan koipireisipervo, joka vain kerjää huomiota. Älä turhaan anna sitä.

• Anonyymi

Miten toimit oikeassa elämässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten toimit oikeassa elämässä?

Se jääköön minun ja hänen väliseksi asiaksi.

• Anonyymi

En ole. Kaivattuni ei käy täällä.

• Anonyymi

no aika moni täällä mul kirjottelee.ihailijoit.

• Anonyymi

Kyllä mentiin avioon täällä. Nyt palsta erovireillä. Vieläkään ei olla nähty.

• Anonyymi

Löysin palstalta kaipaamani naisen, mutta tajusin, että hän oli täällä muista syistä kuin minua kaipailemassa niin lopetin tunnisteiden käytön.

• Anonyymi

Näinkö on? Varmaksi tiesit sitten.

• Anonyymi

Mistä syistä nainen sitten täällä oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä syistä nainen sitten täällä oli?

Ehkä kaipaamassa jotain uutta. Sen tietää vain hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä kaipaamassa jotain uutta. Sen tietää vain hän.

Ja mistä päättelit ettei sinua? Tunnistatko aivan varmasti naisen kaikkien anonyymien seasta? Jos hänellä on vaikka päivien tai viikkojen taukoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mistä päättelit ettei sinua? Tunnistatko aivan varmasti naisen kaikkien anonyymien seasta? Jos hänellä on vaikka päivien tai viikkojen taukoja.

No tottakai herra meediomaahinen tuntee ja tunnistaa kaikki keitä täällä käy, älä edes epäile.

• Anonyymi

Sinua kaipasin. En vaan uskonut millään, että kirjoittaisit minulle. Tajusin asian ehkä vähän myöhään ja vaikeahan täällä on varmasti ketään tunnistaa. Tunnistetaanko me varmasti toisiamme vieläkään täällä?

• Anonyymi

Voisitko kysyä häneltä, miten asia on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä kun ei tarttunut tunnisteisiini mitenkään. Tunnistin hänet ja vastasin tunnisteilla. Vastaili kuitenkin vielä samaan ketjuun jollekin muulle.

• Anonyymi

Ei ole kukaan palstalainen pyytänyt treffeille, yhteistietoja tai mitään. Miten tässä suhteita ainakaan voisi syntyä. Pari palstalaista näyttää toisilleen sydämiä laittelevan. Ehkä he ovat jo ehtineet naimisiin ja jälkikasvuakin saamaan?

• Anonyymi

tuscin

• Anonyymi

No jooo kyllähäb se elukka kirjutteli

• Anonyymi

Tää on sellainen tunkio josta voi löytää hieman mielikuvitusta käyttäen aina vähän sitä mitä on hakemassa. Itse en käytän lähinnä itsesääliin, varjonyrkkeilyyn ja vertaistukeen, kaiken muun käytön rajaan pois, kun tämä on riittävän koukuttavaa noin muutenkin 😅.

• Anonyymi

Voi kun olisi kaikilla rohkeutta kirjoittaa todella tunnisteellisesti tai sitten suoraan puhelimeen, sähköpostiin tms.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      143
      5861
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5319
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4345
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3720
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3368
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2980
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1995
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1763
    Aihe