Halua vastata siihen viestiin IRL. Miksi? Etkö halua menettää minua vai pelkäätkö torjuntaa? Vai mikä on syy? Olet äärimmäisen rakas minulle.
Sano nyt mikset
27
335
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet lähettänyt minulle wa viestin niin tiedoksi että sitä tiliä ei ole enää olemassa johon aiemmin kirjoitit.
- Anonyymi
Okei. Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Mitä sitten?
Mihin laitoit viestin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin laitoit viestin?
Kappas kummaa. Yllätys.
- Anonyymi
Tarvitsen jo sun vastauksia
- Anonyymi
Olen havaitsevinani pientä painostusta ja vaatimusta
- Anonyymi
No, jos se sinusta tuntuu siltä niin antaa olla. Keep Going.
- Anonyymi
Mihin laitoit viestin? Ei kaikki seuraa esim. someaan koko ajan.
- Anonyymi
Et sinä halua kuin pahaa vain et osaa ollenkaan olla hyvä ihminen hae rauhoittavia
- Anonyymi
Nyt tarvis tunnisteita hieman.
- Anonyymi
Muista nyt kärttää morsionhakumatkalainen niitä omia tunnisteitas palstaäijältä koko päivä. Mitä enemmän tätä touhuasi kyseenalaistaa ulkopuolelta sen maanisemmin ravaat näitä guben avauksia läpi. Vivahtaa persoonallisuushäiriön puolelle tämä. Taidat olla myös kova saarnaamaan naisena esiintyvälle sen tai jonkun elämänvalinnoista. Miten itse arvioit- olisitko sellainen päättäväisen oloinen vävykandidaatti omalle tyttärellesi jos sinulla olisi sellainen vai juuri sellainen tyyppi joka tekisi mieli ajaa portstuan ovelta?
- Anonyymi
Mikä IRL viesti...
- Anonyymi
Tuo gubbe käy yhä röyhkeemmäks tossa varastamisesta,vie naisten alusvaatteista lähtien!tuolla ei ole mitään rajaa,omistajilla ei ole kohta mitä päälle laittaa!Tuo pitää kyllä laittaa tarkkaan seurantaan,jos saa vapaana kulkee!
- Anonyymi
Saako luvan?
- Anonyymi
Lupa on kiven alla...
- Anonyymi
Aikooko vain etsiä ja mennä kysymättä?
- Anonyymi
Siltä se vaikuttaa
- Anonyymi
Eikö kysy enää?
- Anonyymi
Aikoo se
- Anonyymi
Kun ei muuten onnistu ...
- Anonyymi
Vaatii sitten pyllistystä?
- Anonyymi
Aikoo se, mies naiselle
- Anonyymi
Se on tarkoitus ei muu.
- Anonyymi
Ei minulla ole enää sitä viestiä. Poistin koko viestiketjun.
- Anonyymi
Mä vastailen usein kysymyksiin kysymyksillä mu opettelleppa vastaan jo ennalta ennen kun toinen kerkee edes kysymystä kysyä saattaa lisätä haastetta tosin saattaa sekoittaa ihmisenkin jonka kanssa puhuu/keskustelee jäävät nää usei miettimään kuinka voi osata vastata kysymykseen jota ei kerenny edes kysyä
- Anonyymi
Onko muitakin IRL kuin insta, wa, mese, missä voisi viesti tullut myös jos ei entuudesta tunneta??
- Anonyymi
Ei mulle tää. En ole IRL.ssä ollu ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1425814
- 725276
- 994335
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753710Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603368- 442970
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753